رسمی؛ هوگو لوریس به لس آنجلس پیوست

دروازه‌بان سابق تاتنهام و تیم ملی فرانسه، قهرمان و نایب قهرمان 2 جام جهانی، هوگو لوریس به لس آنجلس پیوست. لس آنجلس می‌خواهد دوباره در سال 2024 جام را بالای سر ببرد. این تیم امیدوار است هوگو لوریس بتواند کمک کند.

هوگو لوریس به لس آنجلس پیوست

به گزارش ورزشی، لس آنجلس شهر ستارگان ورزش است. این شهر لیکرز لبرون جیمز و آنتونی دیویس را در اختیار دارد. کلیپرز با خرید جیمز هاردن به آنها یک “سه بزرگ” می دهد که شامل پل جورج و کاوهی لئونارد نیز می‌شود‌. Dodgers با خرید دو ستاره ژاپنی Shohei Ohtani و Yoshinobu Yamamoto در زمستان امسال سروصدای زیادی به پا کردند. چارجرز ( جاستین هربرت ) و رامز ( متیو استافورد ) مدافعان امتیازی پشت مرکز هستند.

لس آنجلس اف سی در فصول اخیر به عنوان یکی از تیم‌های برتر رقابت ظاهر شده است – علیرغم اینکه تنها در سال 2018 وارد لیگ شده است. LAFC دو بار قهرمان MLS Cup شده و در فینال امسال نیز شکست خورده است. سیاه و طلایی ها امیدوارند که در صدر باقی بمانند. آن‌ها به دنبال نهایی کردن قرارداد برای دروازه بان کهنه‌کار هوگو لوریس هستند.

لوریس و میراث او تاتنهام

"</p

لوریس ، ملی‌پوش قدیمی فرانسه، قرار است با امضای قراردادی یک ساله با LAFC پس از بیش از یک دهه حضور در تاتنهام، یک ماجراجویی در آمریکای شمالی را امتحان خواهد کرد. به گفته فابریزیو رومانو ، قرارداد لوریس دارای گزینه‌هایی است که می‌تواند برای فصل های بعدی فعال شود. این بازیکن 37 ساله در 31 دسامبر “خداحافظی” رسمی خود با تاتنهام خواهد داشت.

لوریس در سال 2012 به اسپرز پیوست و 447 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت ها انجام داد و بین سال های 2015 تا 2023 به عنوان کاپیتان حضور داشت. اگرچه او بدون کسب جام باشگاه لندنی را ترک خواهد کرد. اما لوریس به اسپرز کمک کرد تا بین سال‌های 2015 تا 2018 به سه مقام برتر متوالی در لیگ برتر دست یابد. او همچنین به آنها کمک کرد تا در سال 2019 به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند. او در نهایت در این فصل با حضور سرمربی جدید آنگه پستکوگلو از برنامه های تیم کنار رفت.

جاه طلبی‌های قهرمانی LAFC ادامه دارد

لوریس اولین دروازه‌بان فرانسوی در تاریخ MLS خواهد شد. این در حالی‌ست که LAFC، یکی از تیم های پرچمدار لیگ، امیدوار است که به قله‌های موفقیت بازگردد و سومین جام MLS خود را در سال 2024 بالا ببرد. انتظار می‌رود او جایگزین جان مک کارتی شود. دروازه‌بانی که به تیم رقیب آنها اس آنجلس گلکسی خواهد پیوست. پس از قهرمانی در جام MLS با LAFC در سال 2022 و شروع 25 بازی در طول فصل 2023. ماکسیم کرپو ، دروازه بان دیگر این تیم ، قراردادش تمام شده است.

فصل 2023 LAFC یک فصل متوسط بود. سیاه و طلایی پوشان، فینال لیگ قهرمانان کونکاکاف را در مجموع 3-1 به کلاب لئون باختند. سپس با حساب 2-1 مقابل کلمبوس کریو در نمایش جام MLS این ماه نیز شکست خوردند. آینده مهاجم اصلی تیم کارلوس ولا نامشخص است. اما LAFC اهداف خود را روشن کرده است: آوردن ستاره‌های بیشتر به ورزشگاه BMO و تلاش برای بازگشت به شکوه.

Pooria
30 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *