رسمی؛ کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوست

پس از گمانه‌زنی‌های چند ماه اخیر، بالاخره بمب نقل و انتقالاتی منفجر شد. کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوست.

خلاصه خبر

انتقال امباپه به رئال مادرید امضا و رسمی شده‌است.

کاپیتان تیم ملی فرانسه در ماه می اعلام کرد که پاریس سن ژرمن را ترک می کند.

به ادعای بسیاری از خبرگزاری‌هاُ قرارداد هفته آینده اعلام خواهد شد.

کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوست

کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوست

بر اساس گزارش‌ها، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید تکمیل شد. به زودی برنده لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2023/24 این را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ورزشی، امباپه تایید کرد که در پایان قراردادش در ماه مه پاریس سن ژرمن را ترک خواهد کرد. او به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه، آنجا را ترک خواهد کرد. با این حال، آینده او در چند سال گذشته موضوع گمانه زنی‌های مداوم بوده است. زیرا مادرید قبلا تلاش کرد تا به توافق برسد.

به گفته فابریتزیو رومانو ، تیم فوق العاده لوس بلانکوس که شنبه شب بوروسیا دورتموند را با نتیجه 2-0 در ورزشگاه ومبلی شکست داد. اکنون به زودی با اضافه شدن امباپه فوق ستاره جهان تقویت خواهد شد.».

گاردین اضافه کرد که مادرید امیدوار است که اعلام رسمی خود را در روز دوشنبه، تنها دو روز پس از قهرمانی با رکورد اروپایی خود اعلام کند.

لالیگا و قهرمان اروپا مشتاق بودند تا قبل از اظهارنظر عمومی در مورد این انتقال تا پایان فصل منتظر بمانند. اما اکنون در انجام این کار آزاد هستند.

با این حال، آنها معتقدند که به دلیل یورو 2024 نمی‌توانند امباپه را تا اواسط جولای در برنابئو نشان دهند.

رئال مادرید، قدرتمند‌تر می‌شود

کاپیتان فرانسه اخیراً کنایه زده است که باشگاه بعدی او به زودی تایید خواهد شد، علیرغم اینکه مادرید را در هیچ مرحله‌ای از حماسه نقل و انتقالات بررسی نکرده است، اما او اکنون قرار است به تیمی پر ستاره به رهبری کارلو آنچلوتی بپیوندد.تیمی که در حال حاضر به بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور و جود بلینگهام می بالد.

بلینگهام پس از پایان تمام وقت در روز شنبه، هیجان خود را در یک قرارداد آینده‌نگر اعتراف کرد و به TNT Sports گفت : “اگر این اتفاق بیفتد، شگفت انگیز خواهد بود. بازیکنی مانند او، شاید تنها چیزی باشد که به عنوان یک شماره‌ی نه اساسی کم داریم. حضور او ما را به یک مرحله بالاتر می‌برد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *