رسیدن لیونل مسی به رکورد 300 پاس گل در بازی باشگاهی

رسیدن لیونل مسی به رکورد 300 پاس گل در بازی باشگاهی ، لئو مسی جزو یکی از بهترین و تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال دنیا می باشد. مخصوصا زمانی که در رقابت های جام جهانی توانست تیمش را قهرمان این تورنمنت کند. حالا در رقابت های باشگاهی نیز رکورد های بی نظیری به ثبت می رساند. حتی زمانی که از تیم بارسلونا به باشگاه پی اس جی آمد مورد انتقاد افراد زیادی قرار گرفت. اما از مسیر خودش متوقف نشد و به رکورد شکنی ها ادامه داد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

رکوردهای لیونل مسی در تیم پی اس جی فرانسه:

ستاره آرژانتینی و باهوش تیم پی اس جی رکوردهای گلزنی و بازی سازی فوق العاده ای را در دنیای فوتبال دارد. برای مسی فرق ندارد که در بارسلونا توپ می زند یا در PSG ، در هر کجا که فوتبالش را ارائه دهد می تواند جزو ستاره های تیمش باشد. لیونل مسی در برابر تیم برست نیز سیصدمین پاس گل باشگاهی خود را در باشگاه به ثمر رساند. لئو در این مسابقه توانست پاس گل بی نظیری ارسال نماید. ستاره باشگاه پاری سن ژرمن در این فصل عملکردش را دوچندان کرده و توانست پاس گل های دیدنی خود را به رخ همه طرفداران بکشاند.

 

مسابقه پاری سن ژرمن و برست:

رسیدن لیونل مسی به رکورد 300 پاس گل در بازی باشگاهی باعث شد تا اسمش در این زمینه ثبت گردد. لیونل مسی در مسابقه با برست توانست کیلیان امباپه را در دقیقه 90 با پاس خودش تک به تک کند. ستاره فرانسوی گل برتری پاریس را به ثرم رساند. این پاس گل سیزدهمین پاس گل مسی در فصل جاری لیگ یک فرانسه بوده است. مسی حالا توانست 300 پاس گل در بازی های باشگاهی بنام خود ثبت نماید. رکورد فوق العاده ای که برای بازیکن ستاره تیم در رکوردهای گلزنی دست نیافتنی ای در کارنامه اش باشد.

 

رسیدن لیونل مسی به رکورد 300 پاس گل در بازی باشگاهی

mohamadnd
12 مارس 2023

1 دیدگاه در “رسیدن لیونل مسی به رکورد 300 پاس گل در بازی باشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *