روزهای انتقال رونالدو

روزهای انتقال رونالدو ، حالا کریس زیر نظر قضاوت های تند قرار دارد. او که یکی از بازیکنان پرطرفدار در دنیای فوتبال است و در اینستاگرام نیز فالوور زیادی دارد حالا به فکر تیم باشگاهی جدید خودش است.

به گزارش سایت “ورزشی” رونالد بعد از ناکامی در تیم ملی پرتغال در چارچوب رقابت جام جهانی قطر 2022 ، حالا در یک زمستان کسل کننده قرار دارد. او که در جام جهانی برای تیم پرتغال نتوانست کاری انجام دهد و حتی در چند بازی نیمکت نشین بود. حتی در مقابل مراکش با حضور در بازی نتوانست گلزنی کند و جلوی حذف پرتغال را بگیرد.

حتی کریس در این مسابقه با گریه به رختکن رفت و تصاویر ناراحت کننده او بخشی از تصاویر مهم جام ثبت شد.

حتما بخوانید: جورجینا رودریگرز همسر رونالدو | بیوگرافی+داستان آشنایی+عکس

نقل و انتقال عجیب کریس رونالدو

رونالدو که نسبت به مسی در جام جهانی چندان موفق عمل نکرد. رقیب دیرینه اش توانست تیم ملی کشورش را قهرمان جام کند. حالا او در یک شرایط تخلی قرار دارد. هرچقدر هم روحیه قوی و خوبی داشته باشد. ولی نمی تواند شکست خودش را در جام جهانی فراموش کند و حالا تمام تمرکزش در انتقال به یک تیم معتبر باشگاهی است.

کریس در صدر خبرهای جام قرار داشت. از خبر تعویض در بازی کره جنوبی تا گلی که در بازی با اروگوئه مردود شد. حتی جانشین اش راموس نیز بسیار در پرتغال خوش درخشید.

نقل و انتقال عجیب کریس رونالدو
نقل و انتقال عجیب کریس رونالدو

خبر پیوستن رونالدو به النصر

در لا به لای خبرها درباره انتقال کریس به باشگاه النصر عربستان و یک قرارداد مالی عجیب برای ثبت در تاریخ نیز نمی تواند برای رونالدو آبروی خاصی بخرد. قطعا حضور ستاره بزرگ دنیای فوتبال در لیگ عربستان برای این بازیکن پرتغالی یک افت و شکست تلقی می شود. رونالدو از چنین آبروریزی گریزان است و تلاش می کند تا به فکر مرگ فوتبالش در اروپا باشد و از باشگاه های بزرگ دنیا خارج نشود.

هفته های قبل درباره این بازیکن پرتغالی خبرهای زیادی مطرح شود. روزنامه مارکا نیز او را با پیراهن النصر نشان داد. حتی خبرهایی از انتقالش به باشگاه عربستانی منتشر شد.

البته خبرهای توسط شخص رونالدو در اینستاگرام درباره این انتقال درج نشده است. در روزهای اخیر رونالدو تنها از یک هدیه گران قیمت به همسرش تحت عنوان ماشین رولز رویس 2023 رونمایی کرد.

رونالدو ستاره خبرساز فوتبال

چه بخواهیم چه نخواهیم کریس نقل محافل خبرگزاری ها است. او با اخبار نقل و انتقالش حالا بسیار خبرساز شده است. هواداران چشم دوخته اند که او در یک باشگاه اروپایی منتقل شود. شایعه عقد قرارداد با النصر تا بازگشت به برنابئو همه فعلا در حد شایعه هستند. خبرهایی نیز مطرح شده که او برای شش ماه آتی ممکن است به رئال مادرید بپیوندد و در آخرین لیگ قهرمانان زندگی اش حضور می یابد.

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

خبرهای منفی و شیطنت رسانه ها برای رونالدو

خبرهای منفی و شیطنت آمیز زیادی درباره او در رسانه های دنیا مطرح می شود. رونالدو حتی گفته شده که هیچ پیشنهادی از تیم های مهم اروپایی ندارد. یکی از مدیران فرانکفورت گفت او به این باشگاه پیشنهاد شده ولی این باشگاه دوست ندارد فعلا او را استخدام کند. باشگاه اینتراخت فراکنفورت قطعا چیزی نبود که رونالدو به آن فکر کند شاید حتی از چند کیلومتری اش نیز رد نمی شد. حالا با افت رونالدو و افزایش سن باعث درز چنین خبرهایی شده است.

نقل و انتقال عجیب کریس رونالدو
نقل و انتقال عجیب کریس رونالدو

نقل و انتقال عجیب کریس رونالدو

حالا احتمالا رونالدو در یکی از بزرگترین انتخاب های قدرتمند خودش است. او بازیکن بی نیازی است و چشم به یک قرارداد مالی بزرگ ندوخته است. او به اندازه چند نسل بعد از فوتبال نیز پول انباشه است. حالا اولویت اصلی مهاجم پرتغالی حضور در یک باشگاه اروپایی و معتبر است. حالا باید ببینیم که آیا وسوسه مالی و رقم هنگفت النصر باعث می شود تا به این پیشنهاد جواب مثبت دهد!

زمانی می توانیم او را قضاوت کنیم که تصمیم نهایی اش رسانه ای شود. آیا او تصمیم خودش را درباره آینده گرفت است؟ آیا می خواهد دوباره در لیگ قهرمانان حضور یابد؟ یا اینکه به دنبال یک خداحافطی پر زرق و برق با فوتبال است. باید ببینیم در آینده چه چیزهایی پیش می آید.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *