مصاحبه ی ژاوی درباره ی مربیگری بارسلونا

ژاوی به مشکلات اعتراف کرد. بدترین روزهایم را به عنوان مربی بارسلونا سپری کردم. در این مصاحبه ورزشی درباره ی روزهای سخت ژاوی در بارسلونا می خوانیم.

روزهای سخت ژاوی در بارسلونا | سفره ی دل ژاوی باز شد

ژاوی هرناندز با مقایسه 50 بازی اول آنها به عنوان مربی بارسلونا، رکورد بهتری نسبت به پپ گواردیولا دارد. با این حال، برای این بازیکن 35 ساله که در مورد مشکلات مربیگری بلوگرانا صحبت کرده است، سفر آسانی نبوده است.

هافبک سابق در یک رویداد در زادگاهش تراسا، فاش کرد که از زمانی که سرمربیگری در نیوکمپ را بر عهده گرفته، سخت ترین لحظات خود را در ورزش داشته است.

ژاوی گفت: “مواقعی وجود دارد که فکر می کنید ارزش سرمربیگری بارسلونا را ندارد زیرا همه صحبت می کنند.”

با این حال، او اصرار داشت که هرگز به ترک پست خود فکر نکرده است، زیرا او “بسیار سرسخت و هوادار بزرگ بارسلونا” است، حتی او “نیاز مالی” برای تحمل این حجم از استرس شغلی ندارد. به عنوان یک طرفدار، او از انجام کاری که انجام می دهد احساس خوش شانسی می کند. و قصد دارد به خودش و فلسفه هایش وفادار بماند.

روزهای سخت ژاوی در بارسلونا
روزهای سخت ژاوی در بارسلونا

مربیگری بارسلونا برایم افتخار است

سرمربی کاتالان ها در ادامه توضیح داد که از اینکه در پستی که در آن حضور دارد و مدت زیادی در خط هافبک بلوگرانا بازی کرده است، “مفتخر” است. او همچنین از خود به عنوان نمونه ای از فضایل سبک بازی بارسلونا استفاده کرد.

ژاوی گفت: به عنوان یک بازیکن قوی، ماهر و سریع نبودم.

و به لطف سبک بازی یوهان [کرایف] در حفظ مالکیت توپ، توانستم حرفه ای داشته باشم.

ایده بازی من این است که همیشه توپ را در اختیار داشته باشم. حتی اگر روزهایی مانند بازی مقابل رئال مادرید باشد، زمانی که حریف توپ را می گرفت و ما باید دفاع می کردیم. و دفاع نیز بخشی از DNA ما و فوتبال است.

ژاوی با جوزپ کادالسو و کارمه بارسلو روزنامه نگاران در مراسم افتتاحیه “کازا دل دپورته” در تراسا و که در آن از ورزشکاران محلی تجلیل شد، مصاحبه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *