رونالد آرائوخو جزو بازیکنان مورد احترام رختکن رئال مادرید

رونالد آرائوخو جزو بازیکنان مورد احترام رختکن رئال مادرید ،  رونالد آرائوخو جزو بازیکنان مورد تمجید مارکا قرار گرفته است. این نشریه از او به عنوان یک فوتبالیستی که هنوز مورد احترام بازیکنان رئال مادرید است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

رونالد آرائوخو جایگاه ویژه در بارسلونا:

به گزارش سایت ورزشی ، رونالد آرائوخو از جمله بازیکنانی است که از هفته های قبل جایگاه خودش را در ترکیب آبی اناری های کاتالان ثابت نموده و یکی از رهبرهای خط دفاع ژاوی محسوب می شود. بازیکن 23 ساله اهل اروگوئه که توانایی بازی در پست های مدافع راست و وسط را نیز دارد. او توسط رقیب اصلی بارسا یعنی رئال مادریدی ها نیز تحسین شده است. مارکا در گزارش جدیدش از این بازیکن تمجید کرده است.

 

رونالد آرائوخو جزو بازیکنان مورد احترام رختکن رئال مادرید

پنیارول جزو بهترین باشگاه ارگوئه این بازیکن را در سن نوجوانی نپذیرفته است. آرائوخو کار خودش را به عنوان نوک مهاجم شروع نمود و بعد از آن به مدافع وسط تبدیل شد.

رامون پلانس شخصی بود که این بازیکن را به بارسلونا آورد. آرائوخو چند سال پیش از ویدیوهای بازی سرخیو راموس استفاده نمود تا خودش را به یک مدافع بی نقص مبدل سازد.

 

تعریف مارکا از آرائوخو:

مارکا در نشریه خودش تحت عنوان یک گزارش از آرائوخو جزو رقیب مورد احترام در رختکن رئالی ها یاد کرد. در ال کلاسیکو کوپا دل ری و بعد از برخوردی که با تراشتگن داشت، دروازه بان بارسا قصد داشت به حرکت مهاجم اروگوئه ای جوان حریف واکنش تندی نشان دهد اما آرائوخو وارد ماجرا شد و از هموطن خود مقابل هم تیمی خودش دفاع کرد.

رفتارهای آرائوخو کاملا حرفه ای تلقی شد و در اینجا اصلا بحث رقیب و حساسیت بالای دو بازی مطرح نیست. هفته های پیش نیز وقتی یک خبرنگار تلاش می کرد با تقابل های همیشگی این مدافع با وینیسیوس از حرف های او تیتر جنجالی راجع به بازیکن رئال مادرید درآوردند، بازیکن بارسلونا هیچ حرف تنش آمیزی به زبان نیاورد و از وینیسیوس به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان نام برد.

mohamadnd
6 مارس 2023

1 دیدگاه در “رونالد آرائوخو جزو بازیکنان مورد احترام رختکن رئال مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *