رکب هافبک ازبکستانی به استقلال

رکب هافبک ازبکستانی به استقلال ، آمانوف بازیکن استقلالی اهل کشور ازبکستان که بعد از پایان زمان نقل و انتقال خود خواهان جدایی از این تیم تهرانی شد.

چرا آمانوف از استقلال رفت؟

عزیزبک آمانوف هافبک ازبک تیم استقلال که از زمان اول فصل در این تیم بازی نکرد. ظاهرا ساپینتو به او و سبک بازی اش علاقه ای نداشت. باشگاه استقلال نیز در نیم فصل خواهان جدایی اش شد. حتی از این بازیکن خواست تا تیم جدید خود را معرفی نماید. اما این بازیکن گفت که هیچ تیمی او را نمی خواهد و ظاهر قصد جدایی ندارد.

آمانوف که تصمیم گرفت در لیست تیم استقلال باقی بماند و حتی در تمرینات این تیم نیز شرکت نمود. عزیزبک بعد از پایان نقل و انتقالات زمستانی ناگهان قصد جدایی از این تیم را کرد.

هافبک ازبکی تیم استقلال بعد از پایان نقل و انتقالات به باشگاه استقلال اعلام نمود که تیمی خواهان به خدمت گرفتنش است و می خواهد از این باشگاه جدا شود. مسئولان تیم نیز بر آن شدند تا بر سر مسئله مالی با او توافق کنند. اما ناگهان در تمرینات حضور نیافت و اطلاع داد که می خواهد جدا شود.

آمانوف پاسخ مسئولان استقلال را نداد!

این بازیکن هافبک استقلال که با غیب در تمرینات تیم در روزهای گذشته، حتی زمانی که مسئولان باشگاه با او تماس گرفتند، جواب تلفن آنها را نداد و اصلا معلوم نیست که چگونه می خواهد اقدام به جدایی کند.

بازیکن ازبکستانی مطالبات خود را از باشگاه دریافت نکرده است. تیم آبی پوشان ظاهرا نتوانست که در زمان مقرر حضور آمانوف در تمرینات پولش را بدهد و ظاهر این بازیکن از این طریق برای جدایی می خواهد اقدام کند. حتی چند وقت پیش نیز یک اعلان برای دریافت مطالباتش به باشگاه ارائه کرد. ظاهرا دیگر آمانوف بر سر مسائل مالی با استقلالی ها توافقی نمی کند و همین امر ماجرا را بسیار سخت کرده است. مسئولان و مدیران باشگاه نیز هیچ دسترسی به او ندارند و مشخص نیست که سرنوشت این بازیکن با استقلال چه خواهد شد. اگر او از طریق فیفا مطالبات خود را اقدام نماید، احتمال محکوم شدن باشگاه استقلال نیز وجود دارد. حالا برخی مدعی رکب هافبک ازبکستانی به استقلال شده اند و باید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *