رکورد الهلال در گینس ثبت شد

وزیر ورزش عربستان رکورد الهلال را در گینس ثبت کرد. رکورد الهلال در گینس ثبت شد. الهلال در این فصل بسیار تاثیرگذار بوده است.

رکورد الهلال در گینس ثبت شد

به گزارش “ورزشی“، مراسم ثبت آمار در کتاب رکوردهای جهانی در روز جشن قهرمانی این تیم در لیگ عربستان برگزار شد. = شاهزاده عبدالعزیز ترکی بن فیصل در این مراسم حاضر بود. او رکورد 34 برد متوالی الهلال را که بیشترین تعداد پیروزی پیاپی محسوب می‌شود، به ثبت رساند.

الهلال در جشن قهرمانی خود که در ورزشگاه کینگدام آره‌نا برگزار می‌شد نوزدهمین جام لیگ برتری تاریخ خود را کسب کرد. الهلال با اختلاف پرافتخارترین تیم عربستان است. آنها با نزدیکترین تعقیب‌کننده، الاتحاد، 10 قهرمانی بیشتر دارند.

این در حالی است که شاید این قهرمانی باتوجه به خریدهای بزرگ تیم‌های رقیب و حضور فوق ستاره‌ای نظیر کریستیانو رونالدو در النصر، کریم بنزما در الاتحاد، ریاض محرز در الاهلی و سایرین، ارزش و لذت بیش‌تری دارد.

جشن قهرمانی الهلال عربستان

جشن قهرمانی الهلال عربستان

بازیکنان الهلال در میان جو متفاوت و ازدحام جمعیت استادیوم تازه تاسیس شهر ریاض یکی پس از دیگری برای مراسم روی سکو آمدند. در حالی که موزیک رسمی باشگاه نیز پخش می‌شد، قهرمانی ارزشمند خود را جشن گرفتند.

این بی بین روبن نوس ستاره پرتغالی الهلال به همراه خانواده در مراسم حضور پیدا کرده‌بود. در حالی که فرزندرانش او را همراهی می‌کردند، جام را بالای سر برد. البته همه‌ی بازیکنان نیز هر کدام سروشکل و ژست خاص خود را داشتند.

الهلال با اختلاف 12 امتیازی نسبت به النصر و کسب مجموعا 93 امتیاز موفق شد قهرمان شود. البته همچنان یک بازی دیگر در لیگ عربستان باقی‌مانده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *