رکورد پی اس جی توسط امباپه شکسته شد

پاریس سن ژرمن توانست با کیلیان امباپه در بازی دوشنبه در این دور از رقابت های جام حذفی فرانسه، تیم پاریس سن ژرمن و پایس د کاسل به مصاف هم رفتند و نتیجه این بازی 7-0 به نفع psg  به پایان رسید.

نوشته شده در وبسایت ورزشی.

رکورد پی اس جی توسط امباپه شکسته شد

مهاجم فرانسوی اولین گلات (پنج گل زدن) خودش را امضا کرد. برای اولین بار به عنوان کاپیتان در شروع بازی با پاریس – به او اجازه داد تا به بهترین گلزن تاریخ کوپه دو فرانس تبدیل شود و به رکورد کاوانی نزدیک شود.
رکورد پی اس جی توسط امباپه شکسته شد

خلاصه بازی

کیلیان امباپه رحم نکرد. این دوشنبه، مهاجم 24 ساله فرانسوی اولین پنج گانه دوران حرفه ای خود را امضا کرد که تا حد زیادی در پیروزی پی اس جی بر پی دی کسل در مرحله یک هشتم نهایی کوپه دو فرانس (7-0) نقش داشت. او تا عصر امروز (سه شنبه)دو بار به یک چهارگانه دست یافته بود.

پس از شروعی تا حدودی پیچیده، پاری سن ژرمن به لطف کیلیان امباپه روی ارسال نونو مندز، اولین گل او در سال 2023، خطای 29 را پیدا کرد. (دقیقه 40ام ) برای گل 4-0 در حالی که نیمار گل دوم آن شب را به ثمر رساند. گل چهارم امباپه (56) پس از خطای دروازه بان حریف به ثمر رسید. در نهایت، پس از یک پاشنه از سولر (64)، اعجوبه از باندی کار را در آخرین ربع ساعت (79) به پایان رساند.

مقاله رکورد پی اس جی توسط امباپه شکسته شد.

او در سوت پایان در سایت beIN Sports گفت: “ما خوشحالیم، آمدیم تا به این تیم صعود کنیم و به این تیم احترام بگذاریم. احترام یعنی بازی در سطح خودمان. این یک فرصت عالی برای آنها و ما است زیرا ما نیز از فوتبال آماتور آمده ایم.”

چهار گل از کاوانی

کیلیان امباپه همچنین اولین بازیکن پاری سن ژرمن است که یک پنج گل در رقابت های رسمی به ثمر رسانده است … و بهترین گلزن تاریخ کوپه دو فرانس (29 واحد) است که از پائولتا پیشی گرفته و با ژان پیر پاپن برابری می کند. چیزی برای جشن گرفتن اولین بازی او در رقابت های رسمی با بازوبند کاپیتانی در شروع بازی، در غیاب مارکینیوس در ترکیب اصلی که روی نیمکت باقی مانده بود.

رکورد پی اس جی توسط امباپه شکسته شد
کاوانی

به لطف دستاوردهای خود، کیلیان امباپه (196 گل در پاریس) به چهار گل از رکورد ادینسون کاوانی، رکورددار گل (200) با پاری سن ژرمن نزدیک می شود. یکشنبه هفته آینده قهرمان جهان 2018 این فرصت را خواهد داشت تا با استقبال از ریمز در مسابقات قهرمانی به شتاب خود ادامه دهد.

بهترین گل زن تاریخ پی اس جی

همچنین کیلیان امباپه به تعداد 196 گل برای پی اس جی رسیده است. بهترین گلزن در تاریخ این تیم، ادینسون کاوانی است که 200 گل برای تیم psg به ثمر رسانده است. به نظر می رسد قرار است که کیلیان امباپه به بهترین گلزن تاریخ این تیم تبدیل بشود.

 

sajjad
24 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *