ریس جیمز دوباره مصدوم شد / ریس جیمز امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت

ریس جیمز از ماه آوریل سه آسیب جدی از ناحیه همسترینگ و چندین آسیب در طول دوران حرفه‌ای خود متحمل شده است. ریس جیمز دوباره مصدوم شد.

خلاصه

کاپیتان چلسی قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد تا مشکل را برای همیشه برطرف کند.

عمل جراحی می‌تواند باعث شود که جیمز یک تورنمنت بزرگ بین المللی دیگر را از دست بدهد.

ریس جیمز دوباره مصدوم شد

ریس جیمز، کاپیتان چلسی، قرار است آخرین آسیب دیدگی همسترینگ خود را تحت عمل جراحی قرار دهد تا سرانجام بتواند بر مشکلی که دوران جوانی‌اش را آزار داده، غلبه کند.

جیمز در اوایل این ماه سومین مشکل جدی همسترینگ خود در سال 2023 را تجربه کرد. او یک سری از متخصصان را در تلاش برای تعیین علت و همچنین بهترین راه حل ممکن برای این مشکل ملاقات کرد.

جیمز با افراد مختلفی درباره‌ی همسترینگ خود مشورت کرده است. پزشکان در نهایت تصمیم گرفته‌اند که مدافع راست چلسی را زیر تیغ جراحی بفرستند. طبق گزارشات، جیمز، سرمربی مائوریسیو پوچتینو و مسئولان باشگاه با یکدیگر موافقت کرده‌اند.

اکنون انتظار می‌رود جیمز برای یک عمل جراحی به فنلاند برود که او را تا چهار ماه از میادین محروم می‌کند.

بازگشت در آوریل باعث می‌شود که جیمز وارد مسابقه‌ای با زمان شود تا آمادگی خود را برای یورو 2024 که در 14 ژوئن در آلمان برگزار می‌شود، ثابت کند. مدافع چلسی آخرین جام جهانی را به دلیل مشکلی مشابه از دست داد.

جیمز تنها 9 بار در تمامی رقابت‌ها تحت هدایت پوچتینو، سرمربی جدید، که تجربه زیادی در انتخاب ترکیب بدون بازیکنی که به‌عنوان کاپیتان جدید خود انتخاب کرده، حضور داشته است.

همچنین بخوانید: سوپرلیگ در دادگاه پیروز شد / فیفا و یوفا نمی‌توانند جلوی سوپرلیگ را بگیرند

چلسی چه جایگزین‌هایی برای ریس جیمز دارد؟

چلسی چه جایگزین‌هایی برای ریس جیمز دارد؟

اکسل دیاسی، یک مدافع میانی ، زمان زیادی را در سمت راست سپری کرده است. احتمالا مالو گوستو پس از تاثیرگذاری در بازی کوتاه خود مقابل نیوکاسل یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام کارابائو در اواسط هفته، فرصت های بیشتری برای بازی کسب کند.

در صورتی که پوچتینو به کمک بیشتری نیاز داشته باشد، می‌تواند از جاش آچمپونگ 17 ساله استفاده کند. این بازیکن جوان در این فصل در سطوح مختلف جوانان توجهات را به خود جلب کرده است.

در طرف دیگر خط دفاعی، مارک کوکورلا، مدافع چپ اخیراً زیر تیغ جراحی رفته است. مصدومیت او نیز، او را تا چندماه از فوتبال کنار می‌زند. نایب کاپیتان چلسی، بن چیلول نیز قرار است در ژانویه پس از بیش از سه ماه دوری به دلیل مشکل همسترینگ خود بازگردد.

لیگ برتر انگلیس: نونو اسپریتو بعنوان سرمربی جدید ناتینگهام فارست انتخاب شد

Pooria
22 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *