ریکاردو ساپینتو تا ظهر بازی با فولاد محروم بود!

ریکاردو ساپینتو تا ظهر بازی با فولاد محروم بود! ساپینتو از سرمربی های جنجالی و پرتنش باشگاه استقلال است. این سرمربی بسیار هیجانی رفتار می کند و در این زمینه قربانی نیز شده است. در چند بازی قبل محروم بوده است. اما نکته قابل توجه اینکه تا ظهر بازی با فولاد نیز ساپینتو محرومیت داشت. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

رفتارهای تنش زا و هیجان انگیز ریکاردو ساپینتو در فوتبال:

مدیران استقلالی تلاش های زیادی کردند که مجوز قرارگیری سرمربی تیمشان روی نیمکت را دریافت نمایند. ساپینتو در یک اتفاق نادر تا ظهر روز بازی با فولاد در هفته 23 لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت آبی ها را نداشته است. مدیران استقلالی تلاش کردند که مجوز این سرمربی را از فدراسیون دریافت نمایند. به گزارش سایت ورزشی ، ریکاردو ساپینتو به دلیل اتفاق های مختلف بازی با مس کرمان و پیکان سه جلسه محرومیت قطعی دریافت کرد. این سرمربی این محرومیت ها را پشت سر گذاشت. اما دو جلسه محرومیت در صورت عذرخواهی به حالت تعلیق در آمد. سرمربی تیم آبی ها بعد از اعلام این حکم از طریق رسانه رسمی استقلال اینکار را سریعا انجام داد.

 

ریکاردو ساپینتو تا ظهر بازی با فولاد محروم بود!

استقلال تهران در بازی با فولاد خوزستان عملکرد خوبی داشت و توانست 2-0 این تیم را شکست دهد و به جایگاه دوم جدول بیاید. با این حال محرومیت ساپینتو تا ظهر روز بازی با فولاد همچنان وجود داشت. در نهایت با تماس مدیران باشگاه با سازمان لیگ و کمیته انضباطی مجوز سرمربی را برای نشستن روی نیمکت دریافت نمودند. ریکاردو در این فصل در بازی های زیادی محرومیت و عیبت داشت. استقلالی ها امید دارند که در بازی های روزهای آینده تا پایان فصل او را در اختیار داشته باشند و به بردهای خود ادامه دهند. به نظر شما امسال استقلال می تواند با ریکاردو قهرمان لیگ برتر شود؟ لطفا نظرات تان را کامنت نمایید.

mohamadnd
13 مارس 2023

1 دیدگاه در “ریکاردو ساپینتو تا ظهر بازی با فولاد محروم بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *