زندگی سخت مسی در آرژانتین

زندگی سخت مسی در آرژانتین ، لئو و خانواده اش پس از قهرمانی در جام جهانی با دردسر جالب در کشور آرژانتین روبرو شدند. حتی این موضوع باعث شد تا زندگی روزمره آنها را نیز تحت شعاع قرار دهد.

زندگی سخت مسی در آرژانتین

به گزارش سایت “ورزشی” عکس هایی از محاطره کامل خودرو مسی و خانواده اش توسط هواداران فوتبال در شهر روزاریو منتشر شده است. خانواده مسی که می خواستند در جشن تولد 15 سالگی خواهرزاده لئو شرکت کنند. در طول مسیر دردسرهای بزرگی را تجربه کردند. در یک بخشی نیز عملا از حرکت ایستادند.

مسی با یارانش در جام جهانی قطر 2022 قهرمانی جام جهانی را بعد از 36 سال به کشورشان بازگرداندند. حالا مسی با همسر و بچه هایش بعد از این موفقیت در شهر روزاریو قرار دارند.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

مسی در رقابت جام جهانی 2022 قطر

لئو مسی پرافتخارترین بازیکن دنیا است. او در این جام نشان داد که بازیکن فوق العاده است. مسی 35 ساله توانست بازیکنانش را مدیریت کند و در فینال نتیجه را در مقابل مدعی قهرمانی دنیا فرانسه 3-3 به ضربات پنالتی ببرد. او حتی اولین ضربه پنالتی را خودش وارد دروازه کرد تا روحیه را به البی سلسته ها برگرداند.

لیونل که این روزها دوباره به شهر روزاریو بازگشته است. او حتی در جشن قهرمانی با هواداران بوئنس آیرس نیز به دلیل ازدحام جمعیت نتوانست جشن قهرمانی را تکمیل کند و به دلیل جلوگیری از وقوع فاجعه محل را با هلی کوپتر ترک کرد. ملت آرژانتین واقعا عشق زیادی به مسی دارند.

جشن قهرمانی آرژانتینی ها 2022

جشن قهرمانی آرژانتینی ها

مسی در رقابت جام جهانی 2022 قطر

حتما بخوانید: همه چیز در مورد آنتونلا روکازو همسر لیونل مسی | مراسم ازدواج+عکس+حواشی

موفقیت های بی نظیر بهترین بازیکن دنیا

مسی امسال موفقیت های بی نظیری خلق کرد. او که در باشگاه پاریس نیز حالا به خوبی جا افتاده است و مقامات PSG علاقه دارند که با او برای دو فصل تمدید انجام دهند. حالا در کشور آرژانتین حضور دارد و به استراحت می پردازد. در هفته های اخیر نیز با مشکلات اجتماعی مختلفی روبرو شد. هوادارها هفته قبل نیز اتومبیلش را در حالی که با همسرش آنتونلا در حال بازگشت به خانه بود. محاصره کردند.

موفقیت های بی نظیر بهترین بازیکن دنیا

حضور مردم و هوادارهایی که همه جا مسی را محاصره کردند باعث شد تا تصمیم گیری هایی نیز در این زمینه انجام شود. احتمالا لیونل قهرمان در ایام کریسمس در انظار عمومی قرار نخواهد گرفت. البته شایعات زیادی مطرح شده که تصاویری از به مشکل خوردن مشی و خانواده اش در زمان ورود به محل برگزاری جشن تولد خواهرزاده اش نیز به دلیل ازدحام جمعیت به بیرون درز کرده است.

مسی در خودرو در بین هوادارها

البته هوادارهای او نیز به این موضوع در رسانه های اجتماعی واکنش های جالبی داشتند. برخی از آنها با مسی همدردی کردند و شرایط او را سخت و وحشتناک توصیف کردند. یکی از افراد نوشت: من هرگز نمی توانم صبر افراد معروف را داشته باشم!

شخص دیگری توییت کرد که: چقدر بد است که آدم حتی نمی تواند با خیال راحت و آرامش خاطر در کنار خانواده اش به یک جشن تولد برود. شخصی دیگر هم پرسید که: آیا با این شرایط او می تواند از این به بعد در کشورش زندگی کند؟ یکی هم نوشت که واقعا ناراحت کننده است که او زندگی عادی ندارد. آنها حق دارند که گاهی با خانواده خود در خیابان دور بزنند.

زندگی سخت مسی در آرژانتین

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
30 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *