زین الدین زیدان پیشنهاد تیم ملی آمریکا

زین الدین زیدان پیشنهاد تیم ملی آمریکا را می پذیرد؟ زین الدین زیدان تمایلی به بازگشت به مربیگری ندارد. از زمانی که او در ژوئن 2021 رئال مادرید را ترک کرد، بسیاری از باشگاه ها و تیم های ملی سعی کردند این مربیفرانسوی را وسوسه کنند، اما نتوانستند او را متقاعد کنند. تیم ملی مردان ایالات متحده جدیدترین تیمی است که تلاش کرده است.

زین الدین زیدان
زین الدین زیدان

حتما بخوانید: زین الدین زیدان | بیوگرافی+ زندگی شخصی و حرفه ای و …

دلایل اینکه زین الدین زیدان پیشنهاد تیم ملی آمریکا رد کرد

تیم ملی آمریکا در حال بحث است که با قرارداد گرگ برهالتر چه کند. آیا او را تمدید کند یا برای همیشه راه های جداگانه خود را طی کند. علاوه بر این، تحقیقات آشکاری علیه برهالتر به دلیل یک حادثه خشونت خانگی در سال 1991 در مورد زنی که همسر او شد، وجود دارد. این در حالی است که آنتونی هادسون به عنوان مربی موقت، تیم را برعهده گرفته است.

زین الدین زیدان پیشنهاد تیم ملی آمریکا
زین الدین زیدان پیشنهاد تیم ملی آمریکا

در نتیجه، USMNT به دنبال جایگزین‌هایی برای رویارویی با کمپین جام جهانی 2026 است، مسابقاتی که با کانادا و مکزیک در بهترین حالت ممکن میزبانی خواهند کرد. آنها به دنبال یک مربی سرشناس هستند و به همین دلیل نام زین الدین زیدان به میان آمد.

به گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ، زیدان پیشنهادی از تیم ملی ایالات متحده ی آمریکا دریافت کرد. آنها به این مربی پرافتخار فرانسوی فکر کردند زیرا این تیم دارای استعدادهای جوان زیادی است که در باشگاه های بزرگ اروپا عالی هستند.

زین الدین زیدان پیشنهاد تیم ملی آمریکا

او پیشنهاد تیم ملی پرتغال و برزیل را هم قبول نکرد

در حالی که زیدان پیشنهاد USMNT را رد کرد، تیم های دیگری مانند پرتغال و برزیل نیز به دنبال او بودند، اما آنها همان پاسخی را دریافت کردند که ایالات متحده دریافت کرد.

زین الدین زیدان پیشنهاد تیم ملی آمریکا رد کرد
زین الدین زیدان پیشنهاد تیم ملی آمریکا رد کرد

ظاهراً طبق ادعای رسانه های فرانسوی، زیدان نمی خواهد هدایت هیچ تیم ملی را به جز فرانسه بر عهده بگیرد، چیزی که در آینده نزدیک بعید است. زیرا دیدیه دشان تا سال 2026 قرارداد امضا کرده است. اما هم چنان در عرصه ی باشگاهی، مربیگری زیدان برای تیم پاریس سن ژرمن محتمل است.

زین الدین زیدان پیشنهاد تیم ملی آمریکا

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
9 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *