ستاره‌های آماده آبی‌اناری؛ آمادگی بارسلونا برای جنگ با پی‌اس‌جی

انگیزه ستاره‌های بارسلونا برای مسابقه برابر پاریسی‌ها بسیار بالاست. آمادگی بارسلونا برای جنگ با پی‌اس‌جی و آژیر خطر برای فرانسوی‌ها!  رختکن بارسلونا آماده است تا برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان تا لحظه آخر بجنگد.

آمادگی بارسلونا برای جنگ با پی‌اس‌جی

به گزارش وبسایت “ورزشی“، بارسلونا سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونجوئیک و در حضور هوادرانش به مصاف پاریس‌سن‌ژرمن می‌رود.

مسابقه رفت این دو تیم هفته پیش در ورزشگاه پارک دو پرنس و به میزبانی پی اس جی برگزار گردید. بازی‌ای که با شکست شاید غیرمنتظره‌ی تیم میزبان همراه شد. حالا شاگردان ژاوی امیدوار هستند بتوانند در راستای این پیروزی عمل کنند. آن‌ها می‌خواهند بالاخره پس از چند سال به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کنند.. جایی که شاید دوباره به یکی از رقبای قدیمی خود یعنی اتلتیکومادرید برخورد کنند.

گزارش اسپورت از وضعیت رختکن بارسلونا

گزارش اسپورت از وضعیت رختکن بارسلونا

روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است، از روحیه و انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای این بازی گزارش داده‌است. به گزارش این روزنامه آنها با تمام توان تلاش خواهند کرد که بتوانند شانس خودشان برای کسب این جام مهم و ارزشمند در این فصل را بالاتر ببرند.

به نقل از یکی از منابع خبری درون رختکن بارسا، بازیکنان این تیم به خوبی از این موضوع آگاهند که جنگ بسیار سخت و پردردسری پیش‌رو دارند. اما آنها برای جنگیدن تا لحظه آخر هم آماده هستند. اما در نهایت این موضوع 50 درصد قضیه خواهد بود. قطعا پی‌اس‌جی به این راحتی‌ها عقب‌نشینی نخواهد کرد.

دیدار دو تیم بارسلونا و پاریس‌سن‌ژرمن را ایستوان کواکس اهل رومانی در ورزشگاه مونتجویک قضاوت خواهد کرد. مارکو فریتس از آلمان نیز به‌عنوان داور VAR این دیدار برگزیده شده است. مسابقه رفت دو تیم با پیروزی 2-3 آبی اناری‌ها پایان یافت.

Pooria
15 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *