ستاره آینده منچسترسیتی

ستاره آینده منچسترسیتی کیست؟ این رقابت از جام اتحادیه انگلیس پس از گذشت 4 روز از مسابقات جام جهانی 2022 قطر برگزار شد و به همین دلیل اکثر بازیکنان ملی پوش دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در اختیار کادر فنی نبودند اما با این اوصاف تیم منچسترسیتی باز هم تیم قدرتمندی را مقابل شاگردان یورگن کلوپ به میدان فرستاد.

بازیکنانی همچون جان استونز و فیل فودن و جک گریلیش و برناردو سیلوا روی نیمکت منچسترسیتی قرار داشتند و کالوین فیلیپس و روبن دیاز بعد از رقابت های جام جهانی 2022 قطر قادر و توانایی همراهی تیم را نداشتند.

گفته های گواردیولا پس از بازی دیشب منچسترسیتی مقابل لیورپول در مورد ستاره آینده منچسترسیتی

روبن دیاز مصدومیت دارد و فیلیپس آماده بازی نیست. روبن دیاز از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدید و جدی شده است و نمی تواند در این هفته ها ما را همراهی کند. این اتفاق تلخ برای او و منچسترسیتی بعد از بازی آخر کشورش رخ داد و حالا باید منتظر بازدهی دوره درمان او باشیم.

گوآردیولا ادامه داد و گفت: ریکو لوئیس من و هم تیمی هایش در بازی مقابل لیورپول شگفت زده کرد و ما از بازی این نوجوان لذت بردیم. و اگر او نبود ما نمی توانستیم اینطور زیبا مقابل لیورپول بازی کنیم. من واقعا با وجود سن کم این بازیکن حیرت زده شدم.

او امشب در کنار بازیکنان بزرگسال منچسترسیتی و مقابل بازیکنان بزرگسال لیورپول بازی کرد. لوئیس آینده ای درخشان دارد با هوشی که در اختیارش است. ریکو لوئیس قرار است به ستاره دهه بعدی این باشگاه تبدیل شود و من از این بابت خیلی خوشحالم.

در تیم منچسترسیتی او الگو های بزرگی دارد همچون کوین دیبروینه و ارلینگ هالند و ریاض محرز و دیگر ستاره های ما در این تیم.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
23 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *