ستاره شمس آذر به دنبال قهرمانی استقلال

شمس آذر به عنوان تیم شگفتی‌ساز این فصل حالا در جدالی سخت میزبان پرسپولیس است. ستاره شمس آذر به دنبال قهرمانی استقلال است. او و تیمش قصد شکست‌دادن پرسپولیس را دارند.

ستاره شمس آذر به دنبال قهرمانی استقلال

به گزارش “ورزشی“، شمس آذر که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر برای تیم‌ها حسابی مشکل‌ساز بوده‌است اکنون نیز علیرغم کسر سه امتیاز نیز جایگاه ششم جدول را به نام خود قبضه کرده‌است. کارشناسان به شدت تحت‌تاثیر عملکرد غیرمنتظره این تیم هستند. تیمی که حالا طی دو هفته آینده باید برابر دو رقیب سرسخت و مدعی صف‌آرایی کند. آنها فردا در خانه برابر پرسپولیس حاضر می‌شوند. سپس و در هفته پایانی نیز در اصفهان برابر سپاهان صف‌آرایی خواهند کرد.

با توجه به کورس تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در صدر جدول، این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است. شمس آذر اما طی فصل اخیر ثابت کرده که مقابل تمامی رقبا تنها با انگیزه کسب نتیجه و حتی پیروزی حاضر می‌شود. به همین خاطر برای حریفان قابل احترام بوده‌است.

هواداران استقلال نیز امیدوارند این تیم با توجه به کیفیتی که دارد بتواند در خانه‌ی خود پرسپولیس را شکست دهد یا متوقف کند. تا شرایط آنها را برای بازگشت دوباره به صدر جدول محقق سازد. یکی از بازیکنانی که انگیزه بالایی برابر پرسپولیس دارد حسین گودرزی است. مدافع چپ پای تکنیکی شمس آذر که در این فصل نمایش درخشانی در ترکیب این تیم از خود به جا گذاشته‌است. و بعد از درخشش در تیم المپیک، حتی شانس دعوت به اردوی تیم ملی توسط امیر قلعه‌نویی را نیز کسب کرده‌است.

گودرزی در سواد آبی‌پوش‌شدن

گودرزی در سواد آبی‌پوش‌شدن

گودرزی در نیم فصل و پنجره زمستانی نیز به شدت موردعلاقه استقلال و جواد نکونام قرار گرفته‌بود. مراحل مذاکرات بین دو طرف پیشرفت. هرچند در نهایت به نتیجه خاصی نرسید. این بازیکن جوان اما هرگز نتوانست که علاقه‌ی خود به پوشیدن پیراهن آبی تیم پایتخت را پنهان کند. همین مسئله در بازی برگشت شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال و ادای احترام خاصی که به تشویق هواداران آبی داشت مشکلاتی برایش ایجاد کرد.

با این حال اکنون گودرزی امیدوار است ضمن تداوم درخشش در ترکیب شمس آذر، مقابل پرسپولیس نیز نمایش موفقی به جا بگذارد و شرایط برای صدرنشینی دوباره تیم محبوبش و شاید تیم بعدی خود بدست آورد. اما از آن طرف، باید دید پرسپولیس چگونه پا به این دیدار می‌گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *