سخنان مهم ساپینتو سرمربی آبی ها

سخنان مهم ساپینتو سرمربی آبی ها ، ریکاردو ساپینتو سرمربی حال حاضر تیم استقلال تهران می باشد. در نشست خبری پس از بازی با فولاد به نکات و حرف های مهمی اشاره کرده است. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

صحبت های سرمربی استقلال در نشست خبری:

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی فولاد صدای اعتراض بازیکنانش را به گوش مدیران باشگاه آبی ها رساند. به گزارش سایت ورزشی ، این مربی پرتغالی بعد از بازی حساس با فولاد خوزستان و کسب پیروزی در هفته بیست و سوم و صعود به رتبه دوم جدول ترجیح داد درباره مسائل مالی باشگاه و بازیکنان صحبت هایی را انجام دهد. همانطور که می دانید امسال استقلال در عید نوروز با بحران مالی روبرو است. فتح الله زاده در یک مصاحبه تلویزیونی از هواداران و طرفداران استقلال درخواست کمک مالی کرده است.

حالا سرمربی استقلال نیز از شرایط مالی باشگاه و دریافت نکردن حقوق بازیکنان صحبت هایی را انجام داد که در ادامه با ما همراه شوید.

 

سخنان مهم ساپینتو سرمربی آبی ها

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران یکی از بدهکارترین باشگاه های داخلی محسوب می شود. به طوری که رقم بدهی استراماچونی بسیار سنگین است. حالا ساپینتو نیز در مصاحبه ای گفت همه الان درباره استراماچونی و پولهایش صحبت می کنند. اما از یک طرف پول کادر فنی و بازیکنان نیز وجود دارد. من حدود 12 بازی پاداشی نگرفته ام. بازیکنان نیز مطالبات دارند و می خواهند آنها را دریافت نمایند. اصلا بحث این نیست که بگوییم ما داریم برای پول گرفتن گریه می کنیم یا اینکه با غم بگوییم مشکلات زیادی داریم. این موارد واقعیت است که بازیکنان به دلیل تامین مخارج خود ماشین هایشان را بفروشند.

خبرهایی بیرون آمده و به دست ما رسیده که نشان می دهد برخی بازیکنان قصد ندارند درباره مسائل مالی صحبت نمایند. اما ساپینتو خواست به عنوان نفر اول تیم صدای اعتراض آنها را به گوش مدیران استقلالی برساند.

mohamadnd
14 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *