سردار آزمون، هرکار که باید برای یک مهاجم نوک برای پیروزی تیم خود انجام دهد، مقابل تیم ماینتس انجام داد و علی رغم نمایش خوب در این مسابقه، با نتیجه  3.2 شکست خورد.

عملکرد آزمون در بازی آخر لورکوزن

در بازی آخر، روی دو گل تاثیر داشت و پنالتی گرفت، گل نشد ، اما این کار استثنایی وی را در یگ اروپا نیمکت نشین کرد.

سردار آزمون مقابل ماینتس آلمان
سردار آزمون مقابل ماینتس آلمان

ستاره ایرانی در تیم بایر لورکوزن

سردار در لورکوزن پس از برترین عملکرد برابر ماینتس که توانست یک پاس گل دهد، روی ریباند شوت خود، گل ساخت و یک پنالتی گرفت.

او انتظار داشت در مقابل موناکو از اول به میدان مسابقه برود، اما آلونسو در تصمیم خود سردار را روی نیمکت گذاشت و به عنوان آخرین تعویضی به زمین مسابقه فرستاد.

سردار در تیم بایرلورکوزن آلمان
سردار در تیم بایرلورکوزن آلمان

عملکرد لورکوزن مقابل موناکو 

شاگردان آلونسو با نمایشی هجومی موفق شدند با نتیجه 3.1 از تیم فرانسوی پیشی بگیرند، اما امبولو که دقیقه 75 به موناکو اضافه شد، دقیقه 84 گل دوم تیم را زد تا بازی 3.2 و در مجموعه برابر شود.

سردار مقابل موناکو فرانسه
سردار مقابل موناکو فرانسه

در وقت های اضافه چه اتفاقی افتاد

در وقت های اضافه با تلاش هردو تیم کار به جایی نرسید، وقتی که انتظار داشتیم سردار آزمون ستاره ایرانی به عنوان یار جانشین وارد زمین مسابقه شد. ژابی آلونسو در دقیقه 115 بازی وی را وارد زمین کرد. وی توانست در همین دقایق کم، نمایش مناسبی برای تیم خود انجام دهد.

فقط یک موقعیت با ضربه خطرناک سر ساخت و یک توپ هم با سر از مقابل تیم خود محوطه جریمه خودی داشت و در نهایت هم این بازی به پنالتی کشید.

پنالتی ها 

سردار آزمون که خیلی مشخص بود در آخرین لحظه های وقت اضافه نیمه دوم برای ضربه زدن به پنالتی به زمین مسابقه آمده، با نظر خود ژابی آلونسو پشت اولین توپ برای زدن پنالتی ایستاد و در این بازی موفق شد با یک ضربه مطمئن و باحال گلزنی کند.

پنالتی سردار آزمون

ستاره ایرانی تیم بایرلورکوزن فرصتی خوب برای زدن گل دوازدهم خود در رقابت های اروپایی، که گل شد. در پنالتی این را نشان داد که تجربه خوبی در گل زدن دارد و می تواند به تیمش کمک کند.

قرعه اولین پنالتی این دیدار

قرعه اولین پنالتی، به بایرلورکوزن افتاد و ستاره ایرانی، به سمت محوطه جریمه رفت که ضربه زمینی وی به طرف راست دروازه بان رفت و تبدیل به گل شد.

در شرایطی که نوبل، دروازه بان آلمانی به دنبال گرفتن پنالتی سردار بود، سردار با فریب، توپ را به سمت راست فرستاد و اولین ضربه پنالتی بایرلورکوزن را به گل تبدیل کرد.

الکساندر نوبل

نوبل که جانشین نویر است، در پنجره زمستانی، تصمیم گرفت به پیشنهاد بایرن پاسخ رد بدهد. در مقابل با سردار از بایرلورکوزن ناکام ماند و شکست حاصل شد.

در ادامه با از بین رفتن پنالتی موناکو و گلزنی بایرلورکوزن در هر پنالتی خود، شاگردان ژابی موفق شدند تا به پیروزی 5.3 برسند.

الکساندر نوبل سنگربان آلمانی
الکساندر نوبل سنگربان آلمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *