پیام سردار آزمون به ژابی آلونسو
شایعات جدایی ستاره ایرانی از بایر لورکوزن

پس از اتمام جام جهانی قطر و ادامه مسابقات باشگاه ها، همه شاهد این موضوع بودیم که ژابی آلونسو سرمربی بایر لورکوزن، مهاجم های دیگر خود را به سردار آزمون بیشتر ترجیح می‌دهد. به نظر می‌رسید که این سرمربی علاقه ای به سردار ندارد.

در ادامه شایعاتی از خبرگزاری ها پخش شده بود که احتمال رفتن سردار آزمون از بایر لورکوزن در نقل و انتقالات این فصل گفته شده و حتی این بازیکن ستاره ایرانی، در حال انتقال به مارسی لیگ فرانسه نیز قرار داشت، اما در انتها توافقی حاصل نشد تا سردار آزمون به این زودی از لورکوزن جدا شود.

سردار در پیراهن تیم ملی ایران
سردار در پیراهن تیم ملی ایران
درخشش سردار آزمون

با این همه اخبار کذب چه کسی است که از تکنیک های فوق العاده این بازیکن خبر نداشته باشد. او قبل از این اخبار خود را در تیم ملی و تیم‌ های باشگاهی خود نشان داده و اثبات کرده است، حتی چندین بار شاهد درخشش سردار در لیگ قهرمانان اروپا نیز بوده‌ایم.

بازی شب گذشته بایر لورکوزن

بالاخره سردار آزمون دیشب در ترکیب اصلی بایرلورکوزن بود تا به میدان برود. جایی که بازیکنان ژابی آلونسو در هفته بیست و یکم مسابقات بوندسلیگا به مصاف ماینتس رفتند و آزمون، در این مسابقه 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

با اینکه لورکوزن شب گذشته شکست بدی را در زمین خود تجربه کرد، اما سردار آزمون در این بازی یک نمایش عالی و امیدوار کننده داشت و نشان داد که به روزهای خوب خود بازگشته است.

سردار مقابل ماینتس آلمان
سردار مقابل ماینتس آلمان

این بازیکن ایرانی که با انگیزه‌های بیشتری در ترکیب بایر لورکوزن حاضر شده بود، دیشب هر کاری کرد ولی هیچ گلی به نام خودش ثبت نکرد اما پاس گل زیبایی به ندیم امیری داد که به گل تبدیل شد.

سردار آزمون در نیمه اول مسابقه یک پنالتی برای تیم لورکوزن گرفت اما توسط تاپسوبا دروازه بان ماینتس مهار شد. در نیمه دوم هم سردار آزمون موقعیت خیلی خوبی را از دست داد ؛ جایی که شوت او به تیر دروازه ماینتس برخورد کرد ولی در ادامه پاتریک شیک مهاجم جمهوری چک، آن را تبدیل به گل کرد.

عملکرد سردار آزمون در زمین

آزمون شب گذشته از نظر آمار و ارقام نیز عملکرد بسیار خوبی در زمین داشت که نمره 7.1 را از سوی فیفا دریافت. او 83 درصد پاس صحیح داشت، یک پاس گل خوب ایجاد کرد، یک تکل موفق، بیشترین موقعیت برای تیم خود درست کرد و در نهایت یکی از بهترین بازیکنان لورکوزن در بازی دیشب بود.

پیام مهم سردار آزمون به سرمربی خودش

هر اتفاقی که افتاده بود، داستان سردار آزمون و باشگاه بایرلورکوزن در بازی شب گذشته به انتهای خط رسیدند و حالا هم در ادامه فصل شاید این اوضاع بتواند کاملا متفاوت رقم بخورد.

عملکرد دیشب مهاجم ایرانی یک پیام مهم برای ژابی آلونسو یعنی سرمربی تیم بایرلورکوزن داشت و نشان داد که اگر ژابی آلونسو به سردار آزمون اعتماد کند ضرر نخواهد کرد.

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن آلمان
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن آلمان
بازی بعدی بایر لورکوزن

بازی بعدی، بایرلورکوزن در مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف موناکو در استادیوم لویی دوم فرانسه میرود. زمان برگزاری، پنجشنبه 4 اسفند 1401 و ساعت 21:15 به وقت ایران است.

بازی بعدی لورکوزن مقابل موناکو فرانسه
بازی بعدی لورکوزن مقابل موناکو فرانسه
تیم های سابق سردار

تیم هایی که سردار آزمون، در آنها حضور داشته و روند موفقیت خود را هموار کرده است به این ترتیب است:

روبین کازان روسیه

سردار در پیراهن روبین کازان روسیه
سردار در پیراهن روبین کازان روسیه

روستوف روسیه حضور به صورت انتقالی قرضی

مجدد بازگشت به تیم اول خودش، روبین کازان روسیه

مجدد به صورت حضور قرضی به روستوف بازگشت

سردار در پیراهن روستوف روسیه
سردار در پیراهن روستوف روسیه

طی چندین فصل متوالی و تکراری در تیم های روستوف روسیه و روبین کازان روسیه حضور داشت. پس از سالها حضور درخشان در این 2 تیم با عقد قراردادی به تیم رده اولی زنیت سن پترزبورگ روسیه پیوست.

سردار در پیراهن زنیت روسیه
سردار در پیراهن زنیت روسیه

بعد از نمایش خیره کننده در حمله این تیم روسی به تیم مطرح آلمانی، بایرلورکوزن ملحق شد و اکنون در این باشگاه حضور دارد.

پیوستن سردار به بایرلورکوزن آلمان
پیوستن سردار به بایرلورکوزن آلمان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *