سرمربی السد قطر اخراج شد؛ قهرمانی لیگ برای آن‌ها کافی نیست

علیرغم نتایج رویایی باشگاه السد و با قهرمانی در دو جام در این فصل، سرمربی خود را اخراج کردند. سرمربی السد قطر اخراج شد. آنها می‌خواهند تا با کادرفنی جدیدی در مسابقات آسیایی شرکت کند.

سرمربی السد قطر اخراج شد

به گزارش “ورزشی“، باشگاه السد در اواسط فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ برونو میگل پرتغالی را از سرمربی‌گری تیم اول خود برکنار کرد. آنها وسام رزق را به عنوان سرمربی جدید تا پایان فصل منصوب کردند. نکته‌ی جالب توجه اینست که این سرمربی قطری موفق شد قهرمانی لیگ ستارگان و همچنین امیرکاپ قطر را به ارمغان بیاورد. ولی با این حال یک فاکتور مهم را کم داشت.

باشگاه السد با وجود قهرمانی در دو جام داخلی در این فصل، تمایلی به ادامه همکاری با سرمربی موفق خود را ندارند. آن‌ها اکنون در حال بررسی گزینه‌های جانشینی این سرمربی برای فصل بعد هستند.

محمد غلام، مدیر ورزشی باشگاه السد، روز پیش در حاشیه جشن قهرمانی این باشگاه با حضور مسئولان فوتبال قطر، گفت: یک فصل استثنایی و سخت داشتیم. قهرمانی در لیگ و در جام امیر را به همه تبریک می‌گویم. تیم ما شایسته کسب این دو جام داخلی بود.

وی با اشاره به سطح مسابقات در این فصل گفت: رقابت بالا و رقبای شایسته، سطح فنی تیم‌ها را بالا می‌برد. نتیجه‌ی این موضوع، در تیم ملی قطر نیز منعکس می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره آماده‌سازی تیم برای فصل جدید گفت: امیدواریم به زودی مربی مشخص شود. ما لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم‌. شک نداریم السد می‌تواند باز هم به دوران اوج برگردد.

مدیر ورزشی السد در خصوص اینکه آیا این مربی قبلاً با باشگاه کار کرده است یا خیر، گفت: ما چند یک گزینه جایگزین در نظر داریم. قطعا مدیریت به نفع باشگاه کار می‌کند و بهترین تصمیم را برای السد و رقابت در لیگ قهرمانان آسیا خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *