سرمربی جدید چلسی به زودی اعلام می‌شود

سرمربی جدید چلسی به زودی اعلام می‌شود. چلسی گزارش داد که با انزو مارسکا از لستر به توافق رسیده‌است.

خلاصه خبر

دستیار سابق من سیتی مورد قدردانی مدیران حامی چلسی قرار گرفت.

قرارداد لستر شامل بند آزادسازی حدود 9 میلیون پوند است.

سرمربی جدید چلسی به زودی اعلام می‌شود

به گزارش ورزشی، چلسی با انزو مارسکا، سرمربی لسترسیتی، سر شرایط شخصی خود به توافق رسیده‌است. آنها یک قدم به استخدام سرمربی بعدی خود نزدیک‌تر می‌شوند.

مارسکا به سرعت در فهرست نهایی جایگزین‌های بالقوه مائوریسیو پوچتینو قرار گرفت. او در پایان فصل با توافق دوجانبه چلسی را ترک کرد. حالا مارسکا به عنوان هدف اصلی معرفی شده‌است.

چلسی مشتاق عمل سریع و گزارش‌های متعددی است، از جمله فابریزیو رومانو. توجه داشته باشید که قراردادی از قبل با مارسکا به توافق رسیده‌است. که مشخص کرده است که می‌خواهد هدایت استمفورد بریج را بر عهده بگیرد.

مربی بعدی چلسی از کجا می‌آید؟

مربی بعدی چلسی از کجا می‌آید؟

با این حال، هنوز قراردادی با لستر منعقد نشده است. قرارداد مارسکا با برندگان چمپیونشیپ شامل یک بند آزادسازی 9 میلیون پوندی است. رقمی که پس از قهرمانی روباه‌ها افزایش یافت.

علاقه چلسی به مارسکا توسط مدیران ورزشی پل وینستانلی و لارنس استوارت هدایت می شود. به گزارش ایونینگ استاندارد ، این دو نفر مالکان چلسی را متقاعد کرده‌اند که برای جذب بازیکن اسپانیایی اقدام کنند.

مارسکا مقامات چلسی را با سبک مالکیت خود تحت تاثیر قرار داد، که باعث شد لستر در اولین فصل هدایتش به صدر چمپیونشیپ شود.

قبل از پیوستن به لستر، مارسکا یک سال به عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی کار کرد. در یک فصل کار به عنوان مدیر تیم زیر 23 سال سیتی نیز تحت تاثیر قرار گرفت.

مارسکا در سویا و وستهام یونایتد نیز دستیار بوده‌است. او پیش از پیوستن به لستر تنها یک بار عنوان سرمربی بوده است. او در ماه می 2021 با پارما قرارداد امضا کرد اما تنها 14 بازی را پشت سر گذاشت تا اینکه از وظایفش کنار گذاشته شد و به سیتی بازگشت.

در مجموع، مارسکا تنها 67 بازی فوتبال بزرگسالان را زیر نظر داشته‌است. اما اکنون به نظر می‌رسد برای یک جهش بزرگ به سمت شغل چلسی آماده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *