سرمربی نفت در کنفرانس خبری عصبانی شد

سرمربی نفت در کنفرانس خبری عصبانی شد ، سرمربی برزیلی صنعت نفت آبادان به دلیل اینکه تیمش در این هفته رضایتمندانه بازی نکردند، از عملکرد آنها شدیدا عصبانی شد.

 

عصبانیت ادسون تاوارس برزیلی:

سرمربی تیم صنعت نفت که ادسون تاوارس برزیلی است از عملکرد بازیکنانش در این هفته در برابر هوادار ناراضی بود. به گزارش سایت ورزشی ، در این هفته لیگ برتر نفت با هوادار یک بر صفر شکست خورد. او در این باره گفت: بسیار ناراحتم، البته از نتیجه نه بلکه همه چیز در تاریخ تکرار می شود. ما در یک لحظه غفلت کردیم و تمرکز از دست دادیم و تیم حریف به ما گل زد. هر هفته باید درباره چیزهای تکراری صحبت کنم. هرچقدر ما بد بازی کنیم باز هم می بازیم. حقیقتا بد بازی کردیم.

تاوارس در ادامه بیان داشت: حتی در دقیقه هایی از بازی نیز صحنه های خشم آلود و ناراحت کننده ای دیدم که تابحال در عمر چندین ساله خودم ندیدم. ما شایسته باختن نبویدم. تیم حریف بازی را در چندین دقیقه طولانی متوقف ساخت و درست زمانی که ما کنترل توپ را داشتیم، این اتفاق ها رخ می داد و بازی متوقف می شد. تیم ما نیز سرد شده و تمرکز از دست می دهد.

ناراحتی سرمربی نفت از عملکرد بازیکنانش

ناراحتی سرمربی نفت از عملکرد بازیکنانش:

سرمربی نفت درباره صحنه اخراج حسین سالکی گفت: این صحنه نیز باعث سردرگمی داور شد. شباهت ظاهری دو فوتبالیست باعث اشتباه داور گشت. تیم هوادار وقت کشی زیاد داشت و در پایان نیز اصلا وقت اضافه ای لحاظ نشده است. حتی درباره بازیکانن جدید یا مهره های تاثیرگذار بنده با این موضوعات مخالفم، شاید بازی دیگر را دیده باشید و بازی های ما را اصلا نگاه نکردید.

عباس بوعذار در بازی از اول شروع کرد. من از زمانی که به این تیم آمدم عباس در آن برای ما بازی می کرد. طالب ریکانی نیز مصدومیت داشت. عباس هم دو هفته مصدوم شد. به همین خاطر این دو بازیکن جایگزین هم شده بودند. هافبک های ما نیز مریدی و پورامینی هستند. سینا که از تیم ما رفت و باید به جای او یک بازیکن جدید بیاوریم.

عباس بوعذار نیز با ریکانی و نصاری در تیم حضور داشتند. رقابت جالبی نیز با تیم هوادار داشتیم. ما حتی با یک تیم بدون مهاجم جذاب تر و رقیبانه تر بازی کردیم.ما امید خالدی را نیز در دفاع چپ از دست دادیم و برایش جایگزین نداشتیم. فرهادی در دو تا بازی برای ما اصلا جالب بازی نکرد. ساکی نیز از راست در دفاع چپ قرار گرفت. حتی این گزینه اصلا درست نیست که زمانی بازیکن خارجی در اختیار میگیرید آن را بلافاصله بازی دهید. ما باید با چنین بازیکنانی کار کنیم و تمرینات زیادی به او دهیم. باید شرایط سازگار باشد. علی فریدون نیز یکی از بازیکنان خوب ما است. او باید کمی سازگاری بدست آورد تا مدت زمان بازی کردنش بیشتر گردد.

سرمربی نفت در کنفرانس خبری عصبانی شد

سئوالات خبرنگاران از تاوارس:

خبرنگار از تاوارس پرسید که آیا می خواهید خبرنگارها به شما کمک نمایند یا خیر؟ او گفت راستش رو بخواهید بله. سرمربی و روانشناس و رهبر تیم ما اینجا قرار دارند. هر باشگاه نیازی به یک روانشناس دارد. چیزهای زیادی تغییر نکرده است. معمولا یک روانشناس می تواند با بازیکنان صحبت کند. حتی برخی بازیکنان به دلایل مالی تیم را ترک می کنند.

سرمربی نفتی ها در ادامه گفت: برخی بازیکنان از باشگاه های دیگر رقم های سنگین و چند برابر پیشنهاد می گیرند. آنها نزد بنده می آیند و می گوید که خانواده شان مریض هستند. باید در شهر خودمان زندگی کنیم و با این دروغ ها به دنبال ترک تیم و رفتن به یک باشگاه دیگر هستند.

در پایان تاوارس درباره اینکه آیا نفت در لیگ برتر مانده یا سقوط می کند بیان داشت که واقعیتش را بخواهید نمی توانم پیش بینی کنم.

mohamadnd
2 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *