مکس آلگری

سرمربی یوونتوس مکس آلگری و روزهای خوب این تیم چطور می گذرد؟ او اصرار دارد که هدف این باشگاه صعود به لیگ قهرمانان اروپا است و نه کسب عنوان قهرمانی سری آ باشد.او سطح انتظارات را از خود و تیمش پایین می آورد.

ناپولی، صدرنشین سری آ در روز چهارشنبه اولین شکست فصل خود را مقابل اینتر متقبل شد در حال حاضر بسیاری معتقدند اکنون رقابت برای قهرمانی بین تیمای بیشتری شکل گرفته است.

صحبت های سرمربی یونتوس مکس آلگری درباره جدول این فصل سری آ

مکس الگری گفت: “آنها بعید است تغییر کنند و فرم خوب خودشان را از دست بدهند. ناپولی سبک بازی خوب و تیم دوست داشتنی هستند، آنها با 16 بازی امتیازات زیادی را جمع کردند و از تیم های دیگر جلوتر هستند.
آنها یک توقف داشتند و تمام، اما من می‌توانم بگویم که ناپولی سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر خواهد گذاشت و همچنان صدر نشین است.
بعد از آن ها اینتر و میلان هستند که با امتیازات بیشتری ناپولی را تعقیب میکنند. هدف ما ماندن در جمع چهار تیم برتر و منتظر برای پیروزی در بازی های پیش رویمان هستیم همینطور در کوپا ایتالیا و لیگ اروپا.”
آنخل دی ماریا برای اولین بار پس از فینال جام جهانی مقابل اودینزه در دسترس خواهد بود.
آلگری افزود: فردا در ورزشگاه با هوادارانمان فرصت خوبی برای ما خواهد بود. ما دی ماریا را ریکاوری کردیم. پاردس از نظر شرایط رو به بهبود است. برمر کمی خسته است و من امروز شرایط آنها را ارزیابی خواهم کرد.”
سرمربی ایتالیایی در مورد ریکاوری مصدومیت فدریکو کیزا اضافه کرد: “بازی قبل اگر وقت اضافه را در نظر بگیرید، او یک نیمه بازی کرد.
او در شرایطش در حال رشد است؛ نمی‌دانم بتوانم او را فیکس بازی دهم اما هر چه بیشتر به بازی ادامه می‌دهد زمان بیشتری برای بازی برایش مهیا میشود. من از این موضوع بسیار خوشحالم.”

آلگری سرمربی تیم بوونتوس
آلگری سرمربی تیم بوونتوس

در حال حاضر اختلاف یووه با صدر 7 امتیاز است که با توجه به هفت بازی گذشته خودش بعید نیست بتواند به مقام قهرمانی هم برسد.آنها کمترین گل خورده را در لیگ دارندفردا به مصاف اودینزه و در هفته بعدش میهمان ناپولی هستند و فرصت خوبی برای کم کردن فاصله برایشان مهیاست. یووه ای ها سه بازی گذشته خودشون رو در ورزشگاه خانگی ناپولی بازنده بوده اند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
6 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *