سرنوشت غم‌انگیز جوان‌ترین گلزن لیگ برتر

بازیکن و پدیده 17 ساله لیگ برتر که در ابتدای مسابقات این فصل بسیار مورد توجه بود، اکنون در لیگ یک است. سرنوشت غم‌انگیز جوان‌ترین گلزن لیگ برتر او از به فرش آورد.

سرنوشت غم‌انگیز جوان‌ترین گلزن لیگ برتر

به گزارش «ورزشی»، رضا غندی‌پور یکی از نام‌هایی بود که در ابتدای لیگ بیست و سوم بسیار مورد توجه قرار گرفت. این مهاجم تکنیکی و 17 ساله که یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی نوجوانان ایران بود، در شروع فصل جاری با اعتماد رسول خطیبی به او، به یکی از بازیکنان فیکس پیکان تبدیل شد.

خطیبی در ابتدای فصل جاری پس از اینکه یک بازیکن 17 ساله را فیکس تیم پیکان کرد از این بازیکن به عنوان یک بازیکن آینده‌دار در فوتبال ایران یاد کرد. غندی‌پور حتی در هفته چهارم لیگ برتر اولین گل خود را برابر سپاهان مدعی در لیگ برتر به ثمر رساند. با این گل، او به جوان‌ترین گلزن لیگ برتر تبدیل شد.

علی‌رغم سروصدای زیاد در این فصل، آرام‌آرام این بازیکن جوان از ترکیب پیکان کنار رفت. در ادامه فصل نیز به خاطر برخی مسائل انضباطی جای ثابت خود در ترکیب تیم ملی را هم از دست داد. او در جام جهانی 2023 نوجوانان نیز جایی در ترکیب ثابت ایران راهی پیدا نکرد.

غندی‌پور، از لیگ برتر به لیگ یک

غندی‌پور، از لیگ برتر به لیگ یک

حالا پس از گذشت چند هفته از نیم فصل دوم، به نظر می‌رسد غندی‌پور در انتخابی عجیب به فجرسپاسی شیراز پیوسته است. این بازیکن جوان که روزی یک فوتبالیست آینده‌دار بود و قرار بود برای انجام خدمت سربازی به ملوان انزلی برود ، حالا چند هفته‌ای است به فجرسپاسی در لیگ دسته اول رفته است. او قصد دارد خدمت سربازی خود را آنجا سپری کند.

حضور ناگهانی در لیگ دسته اول برای بازیکنی که بسیاری روی آینده او حساب می‌کردند تا از او بیشتر ببینند و بشنوند، اتفاقی است که نمی‌توان به راحتی هضم کرد. حتی اگر او پس از پایان خدمت سربازی‌اش بتواند دوباره با آمادگی کامل به لیگ برتر برگردد و بدرخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *