سعید صادقی دچار آسیب دیدگی رباط داخلی شد

سعید صادقی دچار آسیب دیدگی رباط داخلی شد ، هافبک تیم پرسپولیس در بازی با هوادار دچار مشکل رباط داخلی پا شد. سر انجام یحیی یکی از بازیکنان خوب خودش را از دست داد.

 

آسیب رباط داخلی پای سعید صادقی:

به گزارش سایت ورزشی ، باشگاه پرسپولیس در روز قبل در برابر هوادار یک بازی حساس و مهم داشت که با تک گل شکست خورد. در این بازی یحیی گل محمدی یکی از بازیکنان مهم و موثر خودش را از دست داد. سعید صادقی هافبک تکنیکی و بازی ساز سرخپوش ها که جزو چهره های جدید تابستانی تیم به حساب می آید. در بازی با هوادار آسیب دیدگی شدیدی پیدا کرد و به جای فرجی تعویض شد.

سعید که در بازی با هوادار در ورزشگاه آزادی بعد از حضور در نیمکت بر روی پاهای خودش کمپرس یخ قرار داد و به توصیه پزشک ها اقدامات مهم و ضروری در این زمینه را رعایت می کرد. ظاهرا نشان دهنده آسیب دیدگی هافبک پرسپولیس بود که از ناحیه رباط داخلی پا بود. بنابراین باید حداقل سه هفته تا 4 هفته را برای کارهای درمانی و فیزیوتراپی در درمانگاه بگذراند. صادقی در بازی های بعدی نمی تواند تیم پرسپولیس را همراهی کند.

پارگی رباط صلیبی علیرضا خدادادی مهاجم پرسپولیس

عملکرد درخشان سعید صادقی در پرسپولیس:

صادقی از جمله بازیکنان تاثیرگذار تیم پرسپولیس تهران است که با این مصدومیت تا چند هفته از میادین تمرینات دور خواهد بود. و که در دو بازی اخیرش نیز در جمع تیم قرار داشت و در برابر نفت آبادان عملکرد درخشانی انجام داد و نظر مثبت یحیی را در پی داشت. او در این بازی قدرت عالی در تکنیک و بازی سازی داشت و بارها یارانش را در موقعیت خوب قرار داد.

با این مصدومیت باید یحیی روزهای سختی را در بازی بعدی با سپاهان داشته باشد. سپاهان در مرحله یک هشتم جام حذفی در برابر پرسپولیس قرار می گیرد و یحیی خودش را برای این دیدار آماده کرده است، حالا با از دست دادن سعید صادقی باید ببینیم که گل محمدی چه تدبیری می اندیشد.

آسیب رباط داخلی پای سعید صادقی

سعید صادقی دچار آسیب دیدگی رباط داخلی شد

سعید صادقی دچار آسیب دیدگی رباط داخلی شد بنابراین یحیی گل محمدی که در روزهای اخیر حاشیه های زیادی با تیم های فولاد و سپاهان داشت، حالا در یک تقابل مهم و حساس در برابر تیم سپاهان اصفهان قرار دارد و می خواهد هرطور که شده این تیم را ببرد، اولین چالش گل محمدی در برابر سپاهان، نبودن سعید صادقی است که باید برای بدست آوردنش تا 9 روز دیگر صبر نماید تا از لحاظ بدنی و فنی کاملا آماده شود.

 

mohamadnd
15 فوریه 2023

1 دیدگاه در “سعید صادقی دچار آسیب دیدگی رباط داخلی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *