سلفی رئیس فیفا در مراسم پله

سلفی رئیس فیفا در مراسم پله ، رئیس فیفا در کنار تابوت پله یک عکس جنجالی سلفی گرفت. او که در این مراسم جنجال جدیدی به وجود آورد.

سلفی رئیس فیفا در مراسم پله

به گزارش سایت “ورزشی” پله در هفته قبل با مرگ خودش تمام اهالی رسانه و دنیای فوتبال را در شوک فرو برد. هواداران و دوستداران این بازیکن افسانه ای دنیا در ورزشگاه خانگی سانتوس برای ادای احترام به او حاضر شدند.

هزاران نفر از طرفداران برزیلی پله در حالی که نام او را فریاد می زدند و پیراهن او را بر تن داشتند برای آخرین دیدار با پله افسانه ای در این ورزشگاه حضور پیدا کردند. در طی 24 ساعت که تابوت پله در این محل ورزشگاه قرار داشت حدودا 150 هزار نفر از آن بازدید کرده اند.

جانی اینفانتینو رئیس فیفا برای ادای احترام به او در این ورزشگاه حاضر شد که حضور او با جنجال زیادی همراه شد. اینفانتینو در این مراسم اقدام به سلفی گرفتن با یکی از بازیکنان سابق سانتوس کرد و هم تیمی قدیمی پله در کنار تابوت او حضور پیدا کرد. این موضوع که انتقاد های زیادی را متوجه رئیس فیفا کرد و فوتبال دوستان معتقد هستند که این رفتار اصلا محترمانه نبوده است.

سلفی رئیس فیفا در مراسم پله
سلفی رئیس فیفا در مراسم پله

انتقادات نسبت به عکس سلفی رئیس فیفا

جانی اینفانتینو به منظور ادای احترام به پله در مراسم او شرکت نمود. یک حرکت جنجالی رئیس Fifa در شبکه اجتماعی با انتقادهای جدی روبرو شد. برای توصیف رفتار ایشان عبارت هایی نظیر رسوایی ، بی کلاس، منزجر کننده را استفاده کرده اند.

یکی از کاربران او را با سب بلاتر مقایسه کرد و گفت رئیس قبلی فیفا به دلیل فساد برکنار شد و حالا جانی از سب بدتر است. حتی 50 برابر بدتر از او است.

یکی از هوادارهای متعصب پله نیز یک توییت منتشر کرد و از مقام های برزیل خواست که به دلیل بی احترامی اینفانتینو به پله باید دستگیر شود.

توضیحات اینفانتینو در اینستاگرام

این اظهارات باعث شد تا رئیس فیفا در پیج اینستاگرام خودش یک متن بلند منتشر نماید و در این باره نوشت: تازه از سفر برزیل برگشتم. در جایی که افتخار این را داشتم تا در مراسم زیبای ادای احترام به پله در سانتوس شرکت کنم. بعد از اینکه اطلاع پیدا کردم ظاهرا از سوی برخی افراد به دلیل سلفی گرفتن و عکس در مراسم روز قبل مورد انتقاد قرار گرفتم واقعا ناراحت شدم. بنده حاضرم توضیحاتی را ارائه نمایم و بگویم که هم تیمی ها و اعضای خانواده پله بزرگ از من خواستند که با آنها عکس بگیرم. این واقعا باعث افتخار برای بنده بود و سریعا با این درخواست موافقت کردم.

انتقادات نسبت به عکس سلفی رئیس فیفا
انتقادات نسبت به عکس سلفی رئیس فیفا

اظهارات اینفانتینو درباره سلفی در مراسم پله

رئیس فیفا درباره سلفی خودش در مراسم پله گفت که هم تیمی های پله نیز از من خواستند عکس بگیرم. آنها که دقیقا نمی دانستند چطو باید سلفی بگیرند و من برای کمک به آنها موبایل را از آنها گرفتم و عکسی از خودمان ثبت کردم.

اگر کمک به یکی از هم تیمی های پله باعث انتقادات از من می شود، خب من با این موضوع مشکلی ندارم و هر وقت که بتوانم به کسانی که نقشی در نوشتار صفحات افسانه ای فوتبال داشتند کمک خواهم نمود.

من به پله و خانواده او احترام می گذارم. هرگز کاری انجام نخواهم داد که باعث بی احترامی تلقی شدن به او گدد. امیدوار هستم که افرادی که از من انتقاد کردن و بدون اطلاع از ماجرای واقعی این موضوع حرف هایی را به بنده نثار کردند. باید این جسارت را داشته باشند که اشتباه های خود را اعتراف نمایند. تمامی گفته های قبلی خود را تصحیح نمایند.

من فقط به فکر ادای احترام به سلطان پله بودم. من حتی از 211 فدراسیون عضو فیفا درخواست کردم که ورزشگاهی در کشورهای خود بنام پله تاسیس نمایند. ما در این راه هستیم تا در دفتر مرکزی فیفا، زمین چمن را بنام استادیوم پله تغییر دهیم. جانی اینفانتینو در پایان مراسم گفت که فیفا از تمام 211 فدراسیون فوتبال عضو سازمان درخواست کرد که ورزشگاهی بنام پله ثبت کنند و به این اسطوره برزیلی دنیای فوتبال ادای احترام نمایند.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
5 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *