سه ملی پوش ایرانی در زلزله ترکیه درگذشتند

سه ملی پوش ایرانی در زلزله ترکیه درگذشتند ، بلایای طبیعی همیشه برای هر کشوری خطرناک است، مخصوصا اگر شدت خسارات جانی و مالی افزایش پیدا کند. در این هفته زمین لرزه وحشتناک و مرگباری در مرز سوریه و ترکیه به وجود آمد. این زلزله 7 ریشتری باعث مرگ انسان های زیادی در ترکیه و سوریه شد. نگرانی ها از جان بازیکنان شاغل در ترکیه و ملی پوشانی که در این کشور حضور داشتند افزایش پیدا کرد.

 

مرگ سه ورزشکار ایرانی در زلزله ترکیه:

بر اساس گزارش های سایت ورزشی ، سه بازیکن ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران در زیر آوار زلزله کشور ترکیه باقی ماندند و جان خود را از دست دادند. این عملیات آوار هتل همچنان ادامه داشت و از سرنوشت بازیکنان فوتبال مهدی سعید آوری ، حامد مطرودی و محمد رضا میر احمدی خبری نبود. بلاخره پیکر سه عزیز ملی پوش قطع عضو پیدا شد.

مرگ سه ورزشکار ایرانی در زلزله ترکیه

مردم ورزش دوست و اهالی ورزش و خانواده این عزیزان انتظار رخبرهای خوش زنده ماندن آنها را داشتند. اما یک خبر تلخ و غیر منتظره از کشور ترکیه مخابره گشت.

عسگری رئیس انجمن قطع عضو بیان داشت که با آواربرداری هتل فروریخته، پیکر سه عزیز پیدا شد. متاسفانه آنها جان خود را از دست دادند.

فوت غم انگیز سه ورزشکار ایرانی در کشور ترکیه:

آقای عسگری بیان داشت که به خانواده های این عزیزان تسلیت عرض می کنیم. و در ابتدا پیکر سعیداوری و مطرودی را بیرون کشیدند و بعد از چند ساعت نیز پیکر بی جان مرحوم میراحمدی از زیر آوار کشف شد. و به بیرون انتقال داده شد. خدا به خانواده های این سه ملی پوش صبر عطا فرماید و خدا بیامرشان روحشان شاد و یادشان گرامی باشد.

سه ملی پوش ایرانی در زلزله ترکیه درگذشتند

فوت غم انگیز سه ورزشکار ایرانی در کشور ترکیه

سایت ورزشی نیز این مصیب تلخ را به اهالی رسانه و ورزش و مجموعه فوتبال قطع عضو و خانواده های آنها تسلیت عرض می نماید.

mohamadnd
9 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *