سومین کلین شیت متوالی سیدحسین حسینی در راه است؟

سومین کلین شیت متوالی سیدحسین حسینی در راه است؟ دروازه بان تیم استقلال تهران در روزهای اخیر عملکرد درخشانی داشت. این گلر تیم استقلال حالا در راه بازگشت از مصدومیتش است و می تواند در روزهای بعد به سومین کلیت شیت پشت سرهم خودش دست پیدا کند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

سومین کلین شیت متوالی سیدحسین حسینی در راه است؟

دروازه بان تیم استقلال در کلین شیت جدیدی می باشد. حسینی که در مسابقات قبلی مصدوم بود و حالا بعد از مدت ها به تیم بازگشته است. حسینی در بازی مقابل تراکتور در جام حذفی دچار مصدومیت شد. او در چهار بازی آبی پوشان پایتخت غیبت داشت و علیرضا رضایی به جای او در دروازه قرار گرفت. رضایی عملکرد چندان جالب توجهی نداشت. اما حسینی بلاخره در بازی برابر با پیکان در هفته بیستم لیگ برتر و بازی با ملوان در یک هشتم نهایی جام حذفی در ترکیب استقلال قرار گرفت. این گلر در هر دو مسابقه قبل دروازه استقلال را بسته نگه داشت.

سید حسین حسینی گلر تیم استقلال در بازی برابر با نساجی نیز توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و آمارهای خیره کننده و موفقیت آمیزش همچنان ادامه دارد. او در راه بازگش از مصدومیت توانست عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. حسینی باید در بازی های بعد نیز از دروازه خودش محکم محافظت کند تا گل کمتری دریافت نماید. سید حسین در سال های اخیر جزوه دروازه بان های خوبی لیگ برتر ایران بوده است. برخی امیدوار هستند که او میتواند جزو بهترین گلرهای تیم استقلال نیز باشد. حالا باید ببینیم که او در روزهای بعد می توانید این مهم را دست یابد یا خیر. به نظر شما سید حسینی می تواند دروازه بانی باشد که یک تنه با گل نخوردن استقلال را به مقام قهرمانی برساند؟! لطفا نظرات خود را بیان نمایید.

mohamadnd
25 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *