سپاهان به الهلال خورد / اولین واکنش سپاهان و الهلال به قرعه کشی

در قرعه‌کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان به الهلال خورد. کاپیتان سپاهان امیدوارانه بیان کرد که آن‌ها می‌توانند در برابر الهلال عربستان نتیجه بگیرند.

سپاهان به الهلال خورد / سپاهان امیدوار است

به گزارش «ورزشی»، سید محمد کریمی در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک بخاطر دریافت دو کارت زرد متوالی اخراج شد. او امروز به همین خاطر در مسابقه لیگ برتر برابر گل گهر سیرجان حضور ندارد. وی در گفت‌وگویی کوتاه با شبکه اصفهان به قرعه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر رقیب مدعی الهلال واکنش نشان داد.

محمد کریمی در این مصاحبه‌ی تلفنی در رابطه با تقابل سپاهان ایران برابر الهلال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظر من خیلی سورپرایز خوبی بود. الهلال تیم بزرگ و پرمهره‌ای است. آنها با هزینه های سنگین امسال تیم بسته‌اند. به نظرم می‌تواند مسابقه جذابی باشد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.

او ادامه داد: بازی بسیار سختی برابر ستاره‌های حریف خواهیم داشت. چنین قرعه‌ای، انگیزه‌های ما و کل تیم و کادر فنی را دو چندان کرده است. مطمئناً هواداران هم از چنین مسابقه‌ای استقبال می‌کنند. امیدواریم با حضور حداکثری و پرشور تماشاگران بتوانیم صعود کنیم.

کاپیتان سپاهان یادآور شد: امیدوارم همان جو دیدار با الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان که متاسفانه برگزار نشد، را مقابل الهلال هم شاهد باشیم.

واکنش الهلال به قرعه سپاهان

واکنش الهلال به قرعه سپاهان

الهلال هم به جنگ با سپاهان رفت. تیم فوتبال الهلال حریف سرسخت سپاهان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به گزارش «ورزشی»، تیم فوتبال سپاهان اصفهان، تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، رقیب خود در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را شناخت.

شاگردان ژوزه مورایس پس از قرعه‌کشی نام الهلال را سد راه خود برای صعود به مرحله‌ی بعد می‌بینند. سرمربی پرتغالی سپاهان نیز سابقه هدایت این تیم عربستانی را در کارنامه دارد.

مطابق انتظار، الهلال هم پس از قرعه‌کشی، با یک طرح گرافیکی به استقبال سپاهان رفت و چهار بازیکن شاخص خود را روی پوستر برد.

یاسین بونو، الکساندر میتروویچ، مالکوم و علی البلیهی، چهار ستاره بزرگ الهلال هستند که طراحان برای نمایش قدرت الهلال به سپاهان در این پوستر از آنها استفاده کرده‌‌اند.

 

Pooria
28 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *