مصاحبه ی امباپه

سکوت امباپه درباره مسی شکست. کیلیان امباپه دیشب یک گل دیرهنگام را از روی نقطه به ثمر رساند. و پاریسن ژرمن 10 نفره موفق شد چهارشنبه شب در لحظات آخر، پیروزی مقابل استراسبورگ را به دست آورد.

پس از پایان این بازی، امباپه در مصاحبه عنوان کرد که پس از فینال جام جهانی، با هم تیمی خود لیونل مسی صحبت کرده است.

حتما بخوانید: زندگی نامه کیلیان امباپه | مهاجم تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن

سکوت امباپه درباره مسی شکست: من بعد از بازی با او چت کردم

“من به او تبریک گفتم زیرا اون عمری برای این لحظه تلاش کرده بود. من هم تلاش بسیاری کردم اما شکست خوردم، ولی شما همیشه باید بازیکن خوبی باشید. خوشحالی های آنها مشکل من نیست. من انرژی ام را برای چنین چیزهای بی اهمیتی تلف نمی کنم.”

“نکته مهم این است که بهترین عملکردم را برای باشگاه ارائه دهم. ما منتظریم تا لئو برگردد و شروع به پیروزی در بازی ها و گلزنی دوباره کنیم.”

امباپه با وجود اینکه نهایتا یک هفته پس از حضور در جام جهانی استراحت داشت، تصمیم گرفت زودتر از موعد به تمرینات پاری سن ژرمن بازگردد. او 90 دقیقه کامل مقابل استراسبورگ بازی کرد. ستاره فرانسوی اعتراف کرد که پذیرش شکست در فینال سخت است.

وی افزود: “فکر نمی کنم هرگز بتوانم عضمش کنم.”

“اکنون، همانطور که به مربی و هم تیمی هایم گفتم، دلیلی وجود ندارد که باشگاه من تاوان شکست تیم ملی را بپردازد. پاریس سن ژرمن مسئول شکست ما نیست.”

“من سعی کردم با بهترین انرژی ممکن برگردم و تا حد ممکن مثبت باشم. فینال یک بازی دیوانه کننده بود. ما فشار آوردیم زیرا می دانستیم می توانیم شرایط را تغییر دهیم. این کاری بود که ما در اواخر بازی انجام دادیم.”

امباپه و مسی در فینال
امباپه و مسی در فینال جام جهانی

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

نگاهی به گذشته

امباپه همچنین پنالتی پایان بازی فینال را با گل دیرهنگام خود در روز چهارشنبه مقایسه کرد.

امباپه خاطرنشان کرد: “دو شرایط و سناریوی کاملا متفاوت بود. اصلا قابل مقایسه نیست.”

“ما جام جهانی را به خاطر چیزهای دیگر از دست دادیم. در اینجا، می دانستم که این یک پنالتی بود که پیروزی را به ما داد. در جام جهانی، ما آن را نمی دانستیم.”

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
29 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *