سکوت وریا غفوری شکست

سکوت وریا غفوری شکست ، وریا غفوری بازیکن فولاد خوزستان که احتمال جدایی اش از این تیم می رفت. سرانجام رسما نکونام این بازیکن خوش اخلاق فوتبال ایران را از لیست تیم فولاد کنار گذاشت. حالا سکوتش بعد از جدایی از این تیم شکست و حرف های زیادی را مطرح نمود.

چرا وریا غفوری از تیم فولاد جدا شد؟

وریا که قبلا در تیم استقلال توپ می زد و به یکی از مهاجم های قدرتمند و زهردار تبدیل شده بود. در تیم استقلال توانست گل های زیادی به ثمر رساند. حالا بعد از اینکه به فولاد انتقال پیدا کرد و عملکرد چندان موفقی در این تیم نداشت. غفوری در سال های اخیر به دلیل واکنش سیاسی و اجتماعی در قبال مردم ایران توانست در اینستاگرام فعالیت زیادی انجام دهد. حتی در آذر ماه نیز به دلایل مسائل امنیتی دستگیر و روانه بازداشتگاه شد. بعدا علی دایی و چند بازیکن دیگر او را با قرار وثیقه آزاد کردند.

چرا وریا غفوری از تیم فولاد جدا شد؟

وریا یک بازیکن با شرف و ساده و انسان دوستی است. از کشتار مردم در سال های اخیر اعتراض کرد و حتی در این اواخر به صدا و سیما و خبرنگاران نیز می تاخت. برخی در این مدت معتقد هستند که علت جدایی وریا از تیم فولاد به خاطر مسائل سیاسی و امنیتی است. عده ای می گویند که وریا با فشار نهادهای امنیتی از تیم فولاد خوزستان کنار گذاشته شده است. حالا این بازیکن در لیست آزاد قرار دارد و معلوم نیست که چه سرنوشتی در انتظارش است و به چه تیمی خواهد رفت.

واکنش وریا غفوری به شایعات:

غفوری بعد از جدایی از فولاد به این شایعات عجیب واکنش های زیادی نشان داد. به گزارش سایت ورزشی بعد از اینکه وریا از تیم استقلال در تابستان به فولاد راه پیدا کرد. حالا شایعات فراوانی درباره علت جدایی این بازیکن مطرح فوتبال به وجود آمده است.

وریا در تابستان از استقلال جدا شد و با نظر مثبت نکونام به باشگاه خوزستانی رفت. این بازیکن در این فصل با قرمزهای خوزستان بازی کرد. اما این بازیکن فوتبال بر اساس انتظارها نتوانست در ترکیب فولاد زیاد به میدان رود و بلاخره قبل از قرارداد رسمی خودش با این تیم فسخ نمود و داستان وریا و فولاد در اینجا به پایان رسید.

وداع تلخ فولاد با وریا و واکنش ها

وداع تلخ فولاد با وریا و واکنش ها نسبت به آن:

بعد از اینکه وریا غفوری از فولاد جدا شد، شایعات زیادی در این زمینه مطرح شد که در ادامه آنها را باهم مطرح می کنیم. مثلا گفته شد که دیگر این بازیکن فوتبال اجازه فعالیت در لیگ برتر ایران را ندارد. حتی وریا در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: “به نام حق، سلام بر همه عزیزانی که پیگیر وضعیت بنده بودند. بعد از جدایی از تیم فولاد خوزستان(که در زمان مناسب توضیحاتی خواهم داد) شایعاتی مبنی بر ممنوعیت حضورم در لیگ فوتبال به وجود آمده که به هیچ عنوان صحت ندارد. انشاالله در روزهای پیش رو تصمیم خواهم گرفت و در یکی از تیم های داخلی فعالیت خودم را آغاز خواهم کرد.”

رسما سکوت وریا غفوری شکست و واکنش خود را در پیج اینستاگرام خودش بیان نمود. حالا باید ببینیم که چه آینده ای انتظار این بازیکن را می کشد. آیا او از ایران خارج می شود و به یک تیم عربی ملحق خواهد شد؟ یا اینکه در ایران باقی می ماند و در فوتبال توپ خواهد زد. شما درباره این بازیکن باشرف دنیای فوتبال چه فکری می کنید؟ نظرات تان را در ادامه بیان نمایید.

mohamadnd
30 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *