سیو بیرانوند داور را نجات داد

سیو بیرانوند داور را نجات داد ، در جریان بازی دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان، داور مسابقه پنالتی گرفت و بیرانوند این پنالتی را مهار نمود.

سیو بیرانوند داور را نجات داد

به گزارش سایت “ورزشی” دو تیم گل گلهر و پرسپولیس در یک مسابقه حساس روبروی هم قرار گرفتند. قطعا اگر علیرضا بیرانوند توپ بازیکن حریف را در پنالتی مهار نمی کرد می توانست داوری این مسابقه نیز جنجال برانگیز باشد.

دارو مسابقه بسیار خوش شانس بود که در این مسابقه پرسپولیس با دو گل پیروز شد.

این بازی که در دقیقه 8 پنالتی برای تیم گل گهر گرفته شد. نعمتی مدافع پرسپولیس روی مرتضی تبریزی خطا انجام داد که به اعتقاد داور پنالتی گرفته شد.

پورعلی در پشت توپ قرار گرفت تا دروازه بیرانوند را هدف قرار دهد.

علیرضا بیراوند در دروازه این پنالتی را گرفت و اجازه باز شدن دروازه خودش را نداد. اما یک روز بعد از بازی استقلال و مس رفسنجان کارشناس این صحنه را مورد بازبینی قرار داد.

سیو بیرانوند داور را نجات داد

خوش شانسی داور بازی پرسپولیس و گل‌گهر

حتما بخوانید: بیوگرافی علیرضا بیرانوند و همسرش

دیدگاه کارشناسان سایت ورزشی را در این خصوص می‌خوانید:

رضا کرمانشاهی:

دفاع پرسپولیس برخوردی با بازیکن گل گهر نداشت. در این صحنه خطایی رخ نداد. پنالتی اشتباه بود.

ابراهیم میرزابیگی:

 بنده در عکس های تلویزونی هیچ برخوردی را در این صحنه نمی بینم. بنده فکر می کنم که داور بازی اشتباه بزرگی مرتکب شد و شانس آورد که این ضربه گل نشد و بیرانوند آن را مهار کرد.

حسین عسگری:

 کیفیت تصویربرداری این صحنه بسیار پایین بود. صحنه کاملا واضح نیست و در تصاویر تلویزیونی نیز هیچ برخوردی رخ نداد که خطا باشد. داور نیز از از صحنه دور بود و زاویه مناسبی نداشت و واقعا نمی دانم که چطور این صحنه را پنالتی تشخیص داد.

حیدر سلیمانی:

صحنه پنالتی نبود و بازیکن نیز با زرنگی از داور پنالتی را گرفت. در این صحنه دو بازیکن از بالا تنه هیچ برخوردی نداشتند و خطا گرفتن یا هل دادن نیز رخ نداد. در پایین تنه هم نه لگد و نه برخوردی وجود نداشته است.

نوذر رودنیل:

اصلا خطا رخ نداد و برخورد کاملا طبیعی بود. داور نیز دید مناسبی نداشت و در یک زاویه نادرست قرار داشت و به اشتباه پنالتی اعلام کرد

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *