شانس بزرگ باوارایی‌ها؛ ستاره‌های مصدوم بایرن به آرسنال می‌رسند!

خبر خوب برای باوارایی‌ها: ستاره‌های مصدوم بایرن به آرسنال می‌رسند سانه و نویر، در تمرین امروز این تیم حاضر شدند.

ستاره‌های مصدوم بایرن به آرسنال می‌رسند

به گزارش وبسایت “ورزشی“، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب مسابقه برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا روبه‌روی آرسنال صف‌آرایی خواهد کرد. این بازی تکلیف نبرد صعود به نیمه‌نهایی را برای این دو مشخص می‌کند.

این دو تیم هفته پیش در مسابقه رفت در ورزشگاه امارات و به میزبانی شاگردان میکل آرتتا روبه‌روی هم صف‌آرایی کردند. دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به نتیجه مساوی 2-2 رضایت دادند. حالا همه چیز به بازی هفته جاری موکول شده‌است. دو تیم در فرم خوبی هستند. و هرچیز ممکن است.

ستاره‌های مصدوم بایرن به آرسنال می‌رسند

نویر و سانه که دو بازیکن کلیدی توماس توخل هستند، پس از پایان بازی رفت احساس ناراحتی داشتند. این دو نتوانستند بایرن را در بازی این هفته در بوندسلیگا برابر کلن همراهی کنند. غیاب آن‌ها باعث نگرانی طرفداران شده‌بود. این بازی در نهایت به سود بایرن به پایان رسید.

حالا هر دو ستاره اصلی تیم در تمرینات امروز بایرن مونیخ در فاصله دو روز تا برگزاری بازی برابر آرسنال حاضر شدند. این خبر بسیار خوبی برای هواداران و کادر فنی این تیم بود. با حضور این دو بازیکن، اکنون آنها به کسب پیروزی در این بازی و حضور در مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار امیدوارترند.

Pooria
15 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *