شانس روبرو شدن پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی

شانس روبرو شدن پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی ، تیم پیشکسوت های استقلال در برابر شاهین شکست خوردند اما با پیروزی در مقابل راه آهن توانستند این مسابقه را جبران نمایند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

بازی فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال

استقلال تهران در دومین بازی خودش در جام پیشکسوتان زیر نظر سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار کرد. این بازی در برابر تیم راه آهن با نتیجه 2-0 به نفع آبی پوشان تمام شد. استقلالی های پیشکسوت شانس صعود به دور دوم مسابقات را زنده کردند.

شانس روبرو شدن پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی

به گزارش سایت ورزشی ، سومین بازی هفته دوم مسابقه های پیشکسوت تهران یاد شهید رضایی مجد برگزار شد. استقلال اولین بازی خودش را با نتیجه 2 بر صفر راه آهن را برد. البته در بازی قبلی در مقابل شاهین با 2 گل شکست خورد. حالا استقلال یکی از مدعیان صعود به دور بعد شد. استقلال اگر بتواند در بازی سوم بانک ملی را شکست دهد می تواند به عنوان تیم دوم به دور بعدی مسابقات برود.

صعود تیم استقلال به دور بعد از یک جهت بسیار جذاب خواهد شد و احتمال روبرو شدن استقلال و پرسپولیس در دربی پیشکسوتان نیمه نهایی را قوت می بخشد.

 

دربی جوانان تهران برگزار شد

 

نتیجه بازی: استقلال 2 راه آهن صفر

گلزنان: بهروز پرورشخواه هر 2 گل

بازیکنان استقلال: جلال چوپانی (کمکی)، بهروز پرورشخواه، شاهین بیانی، رضا نعلچگر، غلامرضا برهان زاده، احمد حیدرخان، خسرو پارسا، محمد خضرایی، رضا خلیل پور، حسن بالش آبادی، بابک فلاح (کمکی)، محسن اکبری (کمکی)

مربی: محمد نوری

بازیکنان راه آهن: محمد لعلی، پرویز میرزایی، سیروس تابانی، بهروز تابانی، ناصر صادقی، ایوب سلیمی مقدم، حسین نوروزی، منوچهر طاهرخانی، منصور فریادشیران، هوشنگ ممی نژاد، نریمان خان بابایی، کریم صفایی، مراد جوانمرد، یوسف حاج محمد، حسین فلاح، فرهاد خوشبخت، علی حسن لو

مربی: حافظ طاحونی و بهروز تابانی

شاهین بیانی و بهروز پرورشخواه با حضورشان در این بازی کفه ترازو را به نفع استقلال سنگین نمودند. حالا استقلالی های بازنشسته این فرصت را در اختیار دارند که در سومین بازی با افزودن نفرات تازه در مقابل بانک ملی برنده شده و شانس صعود به دور بعد را داشته باشند.

mohamadnd
3 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *