شب عید سخت و چالش برانگیز فتح الله زاده در استقلال

شب عید سخت و چالش برانگیز فتح الله زاده در استقلال ، این تیم تهرانی از جمله باشگاه های پرطرفدار و محبوب آسیا و ایران است. در سال های اخیر استقلال بارها با شرایط سخت دست و پنجه نرم کرده است. عید نوروز پیش رو نیز به دلیل شرایط پرداختی دستمزد بازیکنان چالش های زیادی را پیش روی خود می بینند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

شب عید سخت و چالش برانگیز فتح الله زاده در استقلال

استقلال تهران در سال های اخیر کم دچار مشکلات مالی و پرداختی بازیکنان نبوده است.علی آقا مدیر استقلال توانست روزهای سختی را در استقلال حضور داشته باشد.. اما هنوز در برخی مسائل دچار مشکل هستند. استقلال در سال جدید 1402 برای پرداخت بازیکانن تیمش از لحاظ شرایط مالی شب عید سختی را دارا خواهد بود. قطعا استقلال در این عید نوروز به سختی توان پرداخت مطالبات را دارد.

استقلال در شرایط چالش برانگیزی قرار گرفته است. آنها باید تیم را به سلامت از مشکلات عبور دهند.

 

هئیت مدیره استقلال با بدهی های سنگین بازیکنان

علی آقا تا اینجا بدهی های زیادی را پرداخت کرده و معمولا کاملا عرف است که باشگاه ها در روزهای پایانی سال مطالبات بازیکانن را پرداخت می کنند و کاملا طبیعی بوده که استقلال نیز اینکار را انجام دهد.

هئیت مدیره استقلال مشکلات زیادی دارد، به دلیل پرداخت پول استراماچونی در فشار زیادی قرار دارد. کار او زمانی سخت تر می شود که باید بازیکنانش را راضی نگه دارد. باید ببینیم که شرایط چطور پیش می رود؟ آیا علی فتح الله می تواند تا عید پرداختی بازیکانن خود را پرداخت نماید؟ نظر شما در این باره چیست؟ آیا استقلال می تواند شب عید را با خوشی سپری کند؟ آیا آنها می توانند این مشکلات را سپری نمایند؟ لطفا نظر خود را در بخش کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
24 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *