شرایط بد تیم مس رفسنجان؛ بدون مربی، بدون تمرین

علی‌رغم برگزاری جلسات متعدد تکلیف مس رفسنجان همچنان نامشخص است. شرایط بد تیم مس رفسنجان و بلاتکلیفی آن‌ها شرایط تیم را بحرانی کرده است.

 شرایط بد تیم مس رفسنجان

به گزارش «ورزشی»، مس رفسنجان در این فصل با مشکلات بسیاری روبه‌رو بوده است. آنها یکی از تیم‌های بلاتکلیف لیگ برتر در فرصت میان دو نیم فصل به حساب می‌آیند. نارنجی‌پوشان پس از نمایش خوب در انتهای نیم فصل اول برابر پرسپولیس، تا الان حتی یک جلسه تمرینی هم نداشتند. به علاوه، شایعات متعددی از باشگاه به گوش می‌رسد.

در روزهای اخیر با مصاحبه‌های پورمحمدی مدیرعامل مس رفسنجان، شایعه احتمال قطع همکاری با ساکت الهامی پیش آمد. به همین دلیل، در روزهای اخیر جلسات متعددی در شرکت مس ایران و همچنین بین مسئولان مس رفسنجان درباره کادر فنی نارنجی‌پوشان برگزار شد.

با وجود برگزاری چندین‌باره این جلسات، تکلیف مس رفسنجان هنوز مشخص نیست. اینکه چه کسی هدایت این باشگاه را بر عهده خواهد داشت، همچنان یک علامت سوال بزرگ است.

فسخ قرارداد بازیکنان اصلی تیم مس رفسنجان

فسخ قرارداد بازیکنان اصلی تیم مس رفسنجان

در کنار این موضوع، شاهد فسخ قرارداد برخی از اعضای مس رفسنجان در روزهای گذشته بودیم؛ همزمان با جدایی بعضی از مسئولان این تیم، محسن آذرباد کاپیتان باسابقه نارنجی‌پوشان نیز روز گذشته با فسخ قراردادش از این تیم جدا شد. همچنین نیما انتظاری هافبک مسی‌ها نیز برای اعزام به خدمت سربازی به تیم ملوان خواهد پیوست. همچنین احتمال حضور محمد خدابنده‌لو و حضور او در پرسپولیس نیز جدی‌تر شده است.

در این آشوب باشگاه، همه منتظر تعیین تکلیف کمیته راهبردی و ورزش شرکت مس ایران درباره باشگاه مس رفسنجان هستند. با تعیین تکلیف این باشگاه، تمرینات آن‌ها نیز بالاخره شروع خواهد شد. هواداران این تیم نیز نگران جا ماندن تیم‌شان از فصل نقل و انتقالاتی هستند.

باید منتظر ماند و دید بالاخره چه زمانی تکلیف نیمکت مس رفسنجان و شرایط آن‌ها برای نقل و انتقالات مشخص خواهد شد. بد از بدتر اینکه که پنجره نقل و انتقالاتی مس رفسنجان هم بسته شده. مدیران باشگاه پس از تعیین تکلیف سرمربی و کادر فنی تیم، باید مشکلات مجوز نقل و انتقالاتی را حل و فصل کنند.

 

Pooria
20 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *