شرط جدید شمسایی برای حضور در جام جهانی

شرط جدید شمسایی برای حضور در جام جهانی چیست؟ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، با یک مربی خارجی به توافق رسیده‌است. شمسایی جهت تکمیل کادر خود در جام جهانی 2024 به توافق رسیده‌است. او اکنون مراحل قرارداد را به کمیته فوتسال واگذار نموده است.

شرط جدید شمسایی برای حضور در جام جهانی

به گزارش “ورزشی“، شمسایی روز پیش بعد از قرعه‌کشی جام جهانی و شناخت از تیم‌های حریف ایران در مرحله گروهی، در رابطه با شرایط تیم‌ملی گفت‌و‌گویی کرد. وی در قسمتی از صحبت‌های خود به حضور یک مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی اشاره کرد. گویا مراحل قرارداد با این مربی به فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال واگذار شده‌است. البته هنوز تایید نشده‌است که مربی مورد نظر شمسایی به کادر وی اضافه خواهد می‌شود یا نه. اما به هرحال، سرمربی تیم ملی نسبت به تکمیل کادر خود در جام جهانی 2024 روی گزینه خارجی اصرار دارد. او مصر است که کمیته فوتسال برای قرارداد با دستیار خارجی مدنظرش اقدام کند.

شمسایی در جلسه‌ای که با ریاست کمیته فوتسال داشت، در کنار قرارداد جدید با تیم ملی و صحبت درباره‌ی بازی‌های دوستانه و آماده‌سازی برای تیم، یکی از شروط بزرگش نهایی شدن قرارداد کمک خارجی است. موضوعی که هنوز مشخص نیست. و باید منتظر تایید آن باشیم.  آیا شاهد مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی خواهیم بود یا خیر؟

گفتنی است، شهاب سفال منش، اصغر قهرمانی و سیامک داداشی، دستیاران شمسایی در جام ملت‌های آسیا بوده‌اند که نقش به‌سزایی را در قهرمانی ایران ایفا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *