شش تیم احتمالی مقصد نهایی گواردیولا

شش تیم احتمالی مقصد نهایی گواردیولا ، یکی از معروف ترین سرمربی های جهان پپ گواردیولا می باشد. او به عنوان مربی پرافتخار در تیم منچستر سیتی حضور دارد. اما ظاهرا می خواهد به زودی این تیم را ترک کند. در ادامه سایت ورزشی از شش مقصد نهایی او آشنا خواهید شد.

 

پپ گواردیولا در شش تیم جذاب

به گزارش سایت “ورزشی” بلاخره پپ گواردیولا تصمیم گرفت که از سیتی نیز جدا شود. لیگ انگلستان از سال 2009 تحقیق های را درباره تخلفات مالی من سیتی شروع کرد. دو روز قبل نیز یک بیانه رسمی در این زمین صاد کرد که منچستر سیتی یکی از تیم های پرافتخار انگلیس تابحال بالای 100 تخلف مالی داشته و ظاهرا کمیته ای مستقل به زودی یک رأی نهایی صادر می کند. من سیتی از خودش در مقابل این اتهامات دفاع نمود و حالا سرنوشت تیم سیتیزن ها در ابهام قرار گرفته است.

پپ گواردیولا در شش تیم جذاب

پپ منتظر حکم نهایی نمی باشد!

بر اساس برخی خبرها ظاهرا پپ گواردیولا منتظر حکم نهایی نیست و تصمیم رسما خودش را از حالا مبنی بر جدایی گرفته است. او که با تیم سیتی تا 2025 قرارداد دارد و ظاهرا اعتقاد دارد که مدیران سیتی در زمان قرارداد به او دروغ گفتند. اگر پپ از این تیم انگلیسی جدا شود، شش تیم مقصد نهایی او می باشد. احتمال رفتن پپ به تیم ملی نیز وجود دارد. حتی او در برخی مصاحبه هایش گفت که علاقه دارد تا سرمربی یک تیم ملی کشوری خاص شود.

پپ منتظر حکم نهایی نمی باشد!

شش تیم احتمالی مقصد نهایی گواردیولا

رسانه میرر اعلام کرد که تیم های ملی برزیل، آرژانتین، هلند، اسپانیا و انگلیس بالاترین شانس حضور را برای دریافت این سرمربی دارند و برزیل جزو شانس های اول در این زمینه محسوب می شود. اگر گواردیولا تصمیم داشته باشد در تیم های باشگاهی کار کنید احتمالا مقصد نهایی او می تواند تیم پاری سن ژرمن فرانسه باشد. این تیم قدرتمند فرانسوی با حضور چهره های مطرحی نظیر مسی ، امباپه ، نیمار توانسته حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. با حضور سرمربی معروف قطعا امیدهای زیادی خواهند گرفت.

mohamadnd
9 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *