شش خرید احتمالی فلیک در بارسلونا

هواداران امیدوار هستند هانسی فلیک بتواند با بارسلونا موفقیت هایی کسب کند. در این پست، شش خرید احتمالی فلیک در بارسلونا را بررسی می‌کنیم.

خلاصه خبر

مربی آلمانی باید چند امضای زیرکانه انجام دهد.

این مربی 59 ساله می‌تواند برخی از بازیکنان آزاد را تضمین کند.

پس از هدایت بایرن مونیخ به عناوین متعدد داخلی و اروپایی، هواداران بارسلونا اکنون مشتاق هستند تا ببینند که چگونه مهارت تاکتیکی هانسی فلیک می تواند نیوکمپ را متحول کند.

شش خرید احتمالی فلیک در بارسلونا

یکی دیگر از نکات کلیدی مورد توجه طرفداران، خریدهای بالقوه ای است که فلیک ممکن است برای تقویت تیم انجام دهد.

با توجه به مسائل مالی فعلی بارسا ، هواداران کنجکاو هستند که ببینند این بازیکن آلمانی چگونه در بازار نقل و انتقالات حرکت می کند و بازیکنانی را که با سیستم او مطابقت دارند شناسایی می کند.

در این پست از ورزشی، شش چهره‌ای که فلیک می‌تواند به اسپانیا بیاورد، آورده شده‌است.

اهداف بعدی بارسلونا برای تابستان

جاشوا کیمیچ

جاشوا کیمیچ

جاشوا کیمیچ از زمان ورودش به بایرن مونیخ در سال 2015، شکوفا شد. او موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرد. کیمیچ به جام‌هایی رسید که برخی از آنها تحت مدیریت هانسی فلیک به دست آمد.

اکنون، در حالی که تنها یک سال از قرارداد او در آلیانز آرنا باقی مانده، انتقال تابستانی برای این هافبک به طور فزاینده‌ای محتمل به نظر می‌رسد. انتقال به بارسلونا به عنوان یک گزینه قانع‌کننده ظاهر می‌شود. این انتقال به کیمیچ این شانس را می‌دهد که دوباره با فلیک متحد شود.

اما تیم‌های دیگری خواهان او هستند. آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول از جمله متقاضیان بالقوه هستند.

اریک ماکسیم چوپوموتینگ

محدودیت‌های مالی بارسلونا ممکن است توانایی آنها را برای خریدهای بزرگ محدود کند. این باعث شود تا آنها احتمالاً روی بازار بازیکنان باتجربه‌ای که در تابستان تبدیل به بازیکن آزاد می‌شوند تمرکز کنند.

قرارداد اریک چوپو موتینگ با بایرن مونیخ در ماه جاری به پایان می‌رسد. گمانه زنی هایی درباره انتقال او به بارسا شنیده می‌شود.

زمانی که روبرت لواندوفسکی در سال 2022 راهی بارسا شد، بایرن چوپوموتینگ را به عنوان جانشین او معرفی کرد. چوپو موتینگ در ابتدا یک بازیکن تعویضی بود. اما از اکتبر تا اواخر ژانویه از یک رگه گلزنی قوی برخوردار بود که در مجموع 17 گل در 30 بازی از جمله یکی در نیوکمپ به ثمر رساند. با این حال، شهرت او با آسیب دیدگی زانو و آمدن هری کین در سال 2023 کاهش یافت.

جاشوا زیرکزی

جاشوا زیرکزی

آمدن وینسنت کمپانی ممکن است علاقه جاشوا زیرکزی را برای بازگشت به بایرن مونیخ تحریک کند. با این حال، اتحاد مجدد با هانسی فلیک در بارسلونا می‌تواند به همان اندازه برای ملی‌پوش هلندی فریبنده باشد.

زیرکزی اولین بازی خود در بوندسلیگا را در سال 2019 انجام داد و در دقیقه 90 در بازی برابر فرایبورگ که تساوی 1-1 بود به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. تقریباً بلافاصله پس از ورود به بازی، گل برنده را به ثمر رساند. در نهایت، او اولین فصل خود را با سه‌گانه قاره ای به پایان رساند، که به طور مشخص تحت هدایت فلیک به دست آورد.

با این حال، او در حال حاضر به عنوان مهاجم برای بولونیا بازی می کند و ارزش بازار آن 34 میلیون پوند (40 میلیون یورو) برآورد شده است. اگر بارسا به این خرید فکر کند، ممکن است ابتدا نیاز به فروش بازیکنی مانند فران تورس داشته باشد.

جرمی فریمپونگ

جرمی فریمپونگ یک فصل عالی را با بایر لورکوزن سپری کرد. او نقش مهمی در سفر آنها برای کسب اولین قهرمانی بوندسلیگا ایفا کرد. پیروزی قاطع این باشگاه مقابل وردربرمن در اواسط آوریل، قهرمانی آنها را به عنوان قهرمانی قطعی کرد. جامی که به سلطه 11 ساله بایرن مونیخ در لیگ پایان داد.

اکنون، فریمپونگ 23 ساله می تواند به دنبال ترک آلمان در اوج باشد. اسپانیا یک مقصد جدید بالقوه است. رئال مادرید قبلاً به فریمپونگ ابراز علاقه کرده بود. این تیم ظاهراً مایل است بازیکنانی را برای معامله پیشنهاد دهد. اما بارسا مذاکرات مستقیمی با ایجنت او داشته است.

فریمپونگ 42 میلیون پوند (50 میلیون یورو) ارزش گذاری شده‌است. قیمتی که ممکن است برای بارسا بسیار گزاف باشد مگر اینکه بتواند برخی از بازیکنان را تخلیه کند. رافینیا، که ظاهراً مورد توجه باشگاه‌های عربستان سعودی است، می‌تواند یکی از این بازیکنان باشد.

برناردو سیلوا

برناردو سیلوا

برناردو سیلوا مدتهاست که تمایل خود را برای بازی برای بارسلونا در مقطعی از دوران حرفه‌ای خود ابراز کرده است. ژاوی، سرمربی سابق لابلاوگرانا همیشه به جذب این بازیکن علاقه نشان داده بود. اما مشخص نیست که آیا هانسی فلیک نیز همین تمایل را دارد یا خیر.

اگر قرار بود سیلوا به این تیم ملحق شود، دوباره با ایلکای گوندوگان در نیوکمپ متحد می‌شد. این دو احتمالاً تحت هدایت فلیک که ارزش‌های مشابهی با پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی دارد، پیشرفت می‌کردند.

با این حال، وضعیت مالی بارسا احتمالاً فروش برخی از دارایی‌های تیم اصلی را قبل از اینکه آنها بتوانند در تابستان امسال بازیکنی با درجه سیلوا را به خدمت بگیرند، ضروری خواهد کرد.

آنتونی مارسیال

آنتونی مارسیال در تابستان امسال به عنوان یک انتقال آزاد از منچستریونایتد جدا خواهد شد. برای بارسلونا احمقانه است که تلاشی برای جذب بازیکن فرانسوی نداشته باشد.

در میان افشای نارضایتی ویتور روکه، بارسا باید یک یا حتی دو مهاجم دیگر را در اولویت قرار دهد. در این میان، مارسیال به عنوان یک گزینه بالقوه ظاهر شود. تطبیق پذیری او در موقعیت‌های تهاجمی مختلف و مهارت او در ایجاد موقعیت های گلزنی می‌تواند نیاز فوری به تقویت در خط مقدم لابلاوگرانا را برطرف کند.

این بازیکن 28 ساله 9 سال را برای شیاطین سرخ سپری کرد. او در بیش از 200 بازی بیش از 60 گل به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *