شماره روکه در بارسلونا مشخص شد / روکه ادامه دهنده‌ی راه مسی؟

بارسلونا امروز رسماً از مهاجم جوان و جدید خود رونمایی کرد. حال شماره روکه در بارسلونا هم مشخص شده است. آیا او ادامه دهنده‌ی راه مسی است؟

شماره روکه در بارسلونا مشخص شد

به گزارش «ورزشی»، پس از مصدومیت شدید و طولانی مدت گاوی و اتمام فصل برای او، مشخص شد که بارسلونا می‌تواند ویتور روکه را در همین زمستان به تیم بیاورد. بنابراین لازم نیست برای جذب رسمی او تا تابستان آینده صبر کنند.

انتقال او در روزهای اخیر یکی از مهم‌ترین اخبار باشگاه بود. دکو، ژاوی و لاپورتا هر کدام در مصاحبه‌های زیادی در مورد او و کیفیتش و اشتیاقی که برای دیدن بازی او دارند، انجام دادند.

روکه بالاخره پس از رسمی شدن انتقالش به بارسلونا در زمستان، به بارسلونا آمد و رسماً به تیم جدیدش ملحق شد. حالا پس از تکمیل انتقال، فقط یک موضوع باقی می‌ماند: شماره پیراهن او در این تیم.

او هر کدام از شماره‌های ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۱۹، ۲۴ و ۲۵ را می‌تواند انتخاب کند.البته قرار گرفتن کمد او در کنار کمد مارکوس آلونسو شاید یک سرنخ مهم به هواداران بدهد!

مرتبط با بارسلونا: ویتور روکه به بارسلونا می‌آید / خرید تابستانی در زمستان رسید

مسئولیت سنگین شماره 10

مسئولیت سنگین شماره 10

بی شک شماره‌ی 10 یکی از با پرستیژترین و مهم ترین شماره‌های فوتبال است. شماره‌ای که پس از مسی به آنسو فاتی رسید. اما مسئولیت این پیراهن به قدری سنگین بود که زیر بار آن دوام نیاورد. فاتی این روزها در برایتون به صورت قرضی بازی می‌کند. بنابراین شماره ۱۰ برای یک پسر ۱۸ ساله بار مسئولیت سنگینی است. احتمالاً خود او هم تمایلی به انتخاب آن ندارد.

عدد ۱۲ معمولاً برای مدافعان و ۲۵ برای دروازه‌بان‌هاست. بنابراین گزینه‌ی نهایی بین ۱۶، ۱۹ و ۲۴ خواهد بود. بر اساس شایعات او شماره ۱۹ را انتخاب خواهد کرد. یعنی شماره‌ای که لیونل مسی در روزهای اولیه حضورش پس از پیراهن شماره 30 به تن می‌کرد. شاید روکه با انتخاب این شماره می‌خواهد چیزی بگوید: «من ادامه‌دهنده راه لئو هستم.». ادعایی که برآوردن آن، ماموریت غیرممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *