شوک به فرهاد مجیدی در زمان شادی

شوک به فرهاد مجیدی در زمان شادی ، مجیدی در لحظه های پایانی مسابقه تیم اتحاد کلباء با خورفکان کاملا شوکه شد. به گزارش سایت “ورزشی” فرهاد مجیدی که در اوایل هفته های لیگ برتر امارات بسیار نمایش خوب و موفقیت آمیزی داشت.

روزهای سخت برای این تیم از راه رسیده است. شرایط این هفته نیز اصلا برای تیم فرهاد مجیدی مناسب نبود. آنها از ابتدای فصل نتایج خوبی داشتند. اما در این هفته های پیشین در پیروزی ناکام ماندند.

تیم فوتبال اتحاد کلباء امارات به سرمربی گری فرهاد مجیدی در ورزشگاه صقر بن محمد القاسمی مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر امارات را در مقابل تیم رده یازدهمی خورفکان برگزار کرد و ادامه ناکامی های شاگردان مجیدی تمامی نداشت.

شوک به فرهاد مجیدی در زمان شادی

تیم کلباء در دو دیدار پیشین خودش در لیگ برتر امارات در برابر تیم های عجمان و شارجه شکست خورد. در مسابقه دیشب نیز امید داشتند که بتوانند با یک برد دوباره به اوج خود بازگردند. ولی با برتری تا دقیقه 90 اما یکباره سرنوشت شاگردان مجیدی تغییر پیدا کرد.

فرهاد مجیدی و تیمش در نیمه اول نمایش یک طرفه و برتری در میدان داشتند. آنها 62 درصد مالک توپ بودند و از هشت شوت یک ضربه درون چارچوب دروازه داشتند. آنها هیچ موقعیت خطرناکی را به خورفکان ندادند و اما در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

شوک به فرهاد مجیدی در زمان شادی
مجیدی پس از ورود ضربه ایستگاهی بازیکن تعویضی تیمش به دروازه خورفکان سر از پا نشناخت و این چنین شادی کرد

تیم مجیدی در امارات ناکام ماند!

اما در نیمه دوم نیز شاگردان فرهاد برای رسیدن به گل تا دقیقه 57 بازی خوبی انجام داده بود. ضربه پنالتی پنیل کوکو مهاجم توگویی اتحاد کلباء نیز از دست رفت و دروازه بان تیم مقابل با شیرجه به خوبی آن را مهارت کرد.

احمد عامر بازیکن اتحاد کلباء از دقیقه 67 با نظر فرهاد مجیدی به زمین مسابقه رفت. او که در دقیقه 73 با یک ضربه ایستگاهی تیم خودش را با نتیجه یک صفر جلو انداخت و البته این گل تا پایان مسابقه حفظ نشد.

مجیدی بعد از این گل شادی دیوانه واری انجام داد و 10 متر را به صورت طولی رفت و برگشت انجام داد. در پایان مسابقه نیز چهره کاملا درهم و ناراحت داشت.

تیم خورفکان نیز در دو دیدار پیشین خودش نمایش عالی از خودش نشان داد و توانست یک مساوی و یک پیروزی بدست آورد. بعد از دریافت گل از شاگردهای مجیدی برای فرار از شکست خانگی در این مسابقه تا دقیقه 90 حملات انجام می دادند و توپ ها را از جناحین بر روی دروازه می ریختند که با ضربه سر مهدی عبید گلزنی کردند و بازی مساوی شد.

شوک به فرهاد مجیدی در زمان شادی

گل خوردن تیم فرهاد در وقت اضافی

زمان وقت اضافی نیز 10 دقیقه اعلام شد و بهترین زمان مناسب برای گلزنی تیم فرهاد مجیدی بود. ولی تیم خورفکان با یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 12+90 بوسیله فیلیپه بوآ مورته با ضربه سر گل زدند.

ناکامی فرهاد مجیدی و بازیکنانش برای این هفته نیز ثبت شد و آنها سه شکست پی در پی را در لیگ امارات تجربه می کنند. تیم فرهاد 17 امتیازی و در جایگاه هشتم جدول هستند و فرصت صعود به رده هفتم و بالاتر از العین را از دست دادند.

تیم کلباء باید خودش را برای هفته آینده در مقابل الجزیره یک تیم رده پنجمی جدول لیگ برتر آماده نماید. آنها باید بعد از سه شکست به فکر امتیاز گیری باشند و به روند خوب ابتدای فصل بازگردند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
27 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *