شکار یک بازیکن جوان توسط بارسلونا

شکار یک بازیکن جوان توسط بارسلونا ، تیم کاتالان ها به دنبال یک بازیکن جوان 18 ساله آرژانتینی بنام لوکاس رومن هستند که به مروارید فوتبال آرژانتین شهرت دارد.

شکار یک بازیکن جوان توسط بارسلونا

به گزارش سایت “ورزشی” تیم بارسلونای اسپانیا در حال خرید یک بازیکن جوان بنام لوکاس رومن از فوتبال آرژانتین است. رومن که بازیکن تیم فرو کاریل اوستو می باشد و گزارش های مناسبی از این پلیر فوتبال به بلوگرانا گزارش شده است. این بازیکن 18 ساله که توسط مسئولان باشگاه و مدیران شکار شده است در تیم دسته دومی آرژانتین توپ می زند.

به گزارش نشریه اسپورت در حال حاضر مذاکره میان این دو تیم در حال انجام است و بازیکن در بازار نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی می تواند به کاتالونیا بیاید. بعد از اینکه بازیکن به بارسونا پیوست. به تیم B با عنوان بارسا اتلتیک بازی خواهد کرد.

شکار یک بازیکن جوان توسط بارسلونا
شکار یک بازیکن جوان توسط بارسلونا

مروارید 18 ساله فوتبال آرژانتین توسط بارسلونا شکار شد

لوکاس رومن با پیراهن شماره 9 بازیکن حرفه ای و ماهر دنیای فوتبال که در کشور آرژانتین و لیگ دسته دومی حضور دارد. این بازیکن چپ پا که می تواند در بال راست جایگزین عثمان دمبله حضور پیدا کند.

لوکاس رومن قطعا یکی از بازیکنان جواهر فوتبال آرژانتین به حساب می آید. او قبلا در باشگاه های برتر کشورش نظیر بوکاجونیورز و ریورپلاته نیز زیر نظر گرفته شده بود و این دو تیم خواهان به خدمت گرفتش شده بودند ولی در این راه با شکست مواجه شدند. شکار یک بازیکن جوان توسط بارسلونا

لوکاس رومن
لوکاس رومن

لوکاس رومن جوان بازیکن جدید بارسلونا

البته تا به حال رومن در تیم بزرگسالان بازی نکرده است. او در حال حاضر در تیم ملی آرژانتین در رده سنی جوانان توپ می زند و در حال حاضر نیز خودش را برای مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آمریکای جنوبی آماده می کند.

لوکاس رومن
لوکاس رومن

تیم ملی جوانان آرژانتین از تاریخ 19 ژانویه تا 12 فویه با سرمربیگری خاویر ماسکرانو اسطوره بارسلونا در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *