در آخرین لحظات نقل و انتقالات زمستانی باشگاه استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را یک طرفه فسخ کرد تا در پی این آنها بتوانند بالاخره بازیکنی که فتح‌الله‌زاده وعده اش را به هوادارانش داده را وارد لیست خود کنند. اما قیمت این عمل ممکن است کمی برای باشگاه استقلال گران تمام شود چرا که این اقدام آنها ممکن است باعث محرومیت کل باشگاه شود.
آن طور که به نظر می رسد استقلالی‌ها معتقدند که به خاطر چند مصاحبه در زمان گذشته آنها می‌توانستند قرارداد یزدانی را به فسخ کنند و در پی همین مساله هم اطلاعیه صادر کردند اما اگر این ادعا آنها محکمه پسند نباشد بنا بر قانون یزدانی می‌تواند استقلال را از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم کند. در صورتی که یزدانی از باشگاه سابق خود شکایت کند باشگاه استقلال باید مبلغ قرارداد او را تمام و کمال پرداخت کند، ضمن آنکه ممکن است ۲ پنجره نقل و انتقالات هم به عنوان محرومیت برای استقلال در نظر گرفته شود.
مشابه این اتفاق را ما پیشتر در ابتدای فصل و برای ارسلان مطهری نیز داشته ایم. اما آن زمان وقتی مصطفی آجرولو متوجه شد ممکن است فسخ قرارداد یکطرفه مطهری منجر به محرومیت باشگاهش شود قید کاوه رضایی را زد و مطهری را در تیم خود حفظ کرد.

raha36
29 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *