شکیرا، خواننده کلمبیایی و پیکه، ستاره سابق بارسا مدتی است که با طلاق جنجالی شان توجه‌ رسانه ها را به خود جلب کرده‌ و هر روز نیز وارد فاز تازه‌تری از این جدال می‌شوند.
شکیرا اخیراً از طریق آهنگ خود به همه فهمانده که حسابی از دست همسر سابقش عصبانی است و هنوز او را نبخشیده. پس از این ها حالا او نه تنها در مورد پیکه، بلکه در مورد مادرشوهر سابقش، مونتسرات برنابئو، نیز جدال را شروع کرده است. آنطور که خبر رسیده شکیرا از پسرانش ساشا و میلان خواسته که دیگر پدر و مادر پیکه را بابابزرگ و مادربزرگ صدا نزنند زیرا پدرشان او را بسیار ناراحت کرده‌ است.
با همه این ها کاملا مشهود است که مونتسرات اصلاً از این وضعیت راضی نیست. چرا که او همیشه سعی کرده بین پسر و عروس سابقش میانجیگری کند. بنابراین این سخن شکیرا حتما حسابی به او ضربه زده و در پی این موضوع منابع اسپانیایی از احتمال واکنش جدید از سوی پیکه نسبت به این اتفاق نیز خبر می‌دهند.
پیشتر برای دوازده سال، ستاره پاپ و اسطوره بارسا زوجی بی عیب و نقص بودند اما آنها در ماه ژوئن همین سال از یکدیگر جدا شده و علت این کارشان را نیز خیانت پیکه به شکیرا با برقراری ارتباط با چیا مارتی یاد می‌کرده اند.

raha36
31 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *