صعود دختران جوان فوتبالیست ایران به مرحله نهایی قهرمانی آسیا

صعود دختران جوان فوتبالیست ایران به مرحله نهایی قهرمانی آسیا ، تیم فوتبال جوانان ایران در بخش دختران توانستند بنگلادش را با نتیجه 1 گل شکست دهند. دختران جوان ایرانی به مرحله نهایی قهرمانان آسیا صعود پیدا کردند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید. تیم دختران فوتبال ایران در سال های اخیر موفقیت زیادی کسب نموده است و در این دوره نیز امید دارند که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا باشند. خانم نجاتی سرمربی تیم می باشد.

دختران جوان فوتبالیست چطور راهی مرحله نهایی قهرمانان آسیا شدند!؟

تیم ملی جوانان دختر ایران در بخش فوتبال با نتیجه 1-0 از سد بنگلادش عبور کردند. تیم ملی فوتبال جوانان دختران ایرانی با پیروزی در مقابل تیم بنگلادش توانست به مرحله نهایی رقابت قهرمانی آسیایی صعود نماید. به گزارش سایت ورزشی ، تیم ملی فوتبال دختران در مسابقه دوم خود از رقابت های مرحله مقدماتی آسیا از ساعت 14:30 یکشنبه 21 اسفند در مقابل بنگلادش قرار گرفت.

بازیکنان دختر ملی پوش در پایان مسابقه نیز با تک گل نگین زندی پیروز شدند. با این پیروزی آنها توانستند دومین پیروزی خود را جشن گرفته و به مرحله اصلی قهرمانی آسیا راه یابند. تیم ایران در مسابقه اول خود با نتیجه 7-1 توانست ترکمنستان را شکست دهد. مسابقات حساس و سرنوشت سازی که درمرحله بعدی قهرمانان آسیا به صورت مرحله نهایی برگزار می گردد.

صعود دختران جوان فوتبالیست ایران

فاطمه براتی، کیمیارحیمی‌نیا، فاطمه ستوده، فاطمه یوسفی، الهه افشاردوست، هستی فروزنده، فاطمه پسندیده، روژین تمریان، نگین زندی، محدثه زلفی و نسترن محمد خانی از جمله بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی تیم حضور داشتند. هدایت تیم دختران جوان ایران را مریم جهان نجاتی برعهده دارد. خانم نجاتی در این دوره عملکرد درخشانی داشته و می تواند قطعا جزو یکی از مدعیان قهرمانی آسیا در بخش دختران باشد. مرحله نهایی مسابقات از 13 تا 21 خرداد ماه سال 1402 برگزار خواهد کرد.

mohamadnd
12 مارس 2023

1 دیدگاه در “صعود دختران جوان فوتبالیست ایران به مرحله نهایی قهرمانی آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *