صعود سخت آبی پوشان پایتخت به مرحله یک هشتم جام حذفی 

صعود سخت آبی پوشان پایتخت – آبی پوشان پایتخت که همین چند روز پیش در رقابت های لیگ برتر مقابل تراکتور تبریز در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی بازی را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرده بودند، امروز به خوبی می دانستند که کار راحتی نخواهند داشت. با سایت ورزشی همراه باشید.

صعود سخت آبی پوشان پایتخت به مرحله یک هشتم جام حذفی

از همان دقایق ابتدائی بازی با موقعیت فوق العاده ای که ارسلان مطهری بدست آورد مشخص بود، که آبی ها با انگیزه بالا و برای جبران دیدار قبل پا به میدان گذاشته اند. صعود سخت آبی پوشان پایتخت

صعود سخت آبی پوشان پایتخت به مرحله یک هشتم جام حذفی 
صعود سخت آبی پوشان پایتخت به مرحله یک هشتم جام حذفی 

استقلال در این دیدار موقعیت سوزی های زیادی انجام داد و در نهایت در طول نود دقیقه نتوانست دروازه حریف را باز کند.

بازی در طول نود دقیقه با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید.

در نیمه اول وقت های اضافه تراکتور روی یک حرکت تیمی و به زیبایی هر چه تمام توسط رضا اسدی به گل رسید.

آبی ها که به هیچ عنوان نمی خواستند این دیدار را هم به حریف قرمز پوش خود ببازند در نیمه دوم وقت های اضافی متفاوت ظاهر شدند و دو بار از روی نقطه پنالتی توسط یامگا دروازه حریف را باز کردند تا پیروز میدان تیم آبی پوش باشد.

ساپینتو: نتیجه عادلانه بود و ما بهترین بودیم

▪️پنالتی‌هایی که گرفته شد درست بود. صعود سخت آبی پوشان پایتخت

سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور

نسبت به بازی قبلی رفتار خوب و تمرکز بالایی داشتیم؛ با جنگندگی فشار خوبی روی تراکتور آوردیم و به همه نشان دادیم باید در این بازی برنده باشیم. بابت نتیجه خیلی خوشحالم چون در شرایط بدی بودیم. بازیکنانم لایق بعضی اظهارنظرها نبودند.

لایق این بودیم که حتی در نیمه اول برنده نتیجه بازی باشیم. موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم و بازی مالکانه‌ای را به نمایش گذاشتیم. گلی که به صورت ناعادلانه خوردیم، دلیل برتری حریف نیست چون آنها در این بازی خوب ظاهر نشده بودند. صعود سخت آبی

پوشان پایتخت

صعود تیم استقلال
صعود تیم استقلال

در ایران بازیکنان بااستعداد و باکیفیتی وجود دارد ولی باید حرفه‌‌ای‌تر باشند تا عملکرد منظمی داشته باشند. تمام کنندگی مشکلی است که در فوتبال ایران وجود دارد نه تنها استقلال. این مشکلی است که ارتباطی به تمرینات هم ندارد ولی آن را حل خواهیم کرد.

خمس بعد از بازی در نشست خبری چنین واکنش نشان داد.

طعنه خمس به استقلال: نیاز به کمک داشتند!

سرمربی تراکتور با طعنه نسبت به قضاوت داوری دیدار با استقلال صحبت کرد. صعود سخت آبی پوشان پایتخت

پاکو خمس سرمربی تراکتور

پاکو خمس، سرمربی تراکتور پس از اینکه تیمش در وقت‌های اضافه مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل استقلال شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت، در خصوص نمایش متفاوت تیمش در بازی امروز نسبت به دیدار هفته گذشته در لیگ برتر عنوان کرد: با شما موافق نیستم. بازی خیلی خوبی مقابل یک تیم قدرتمند انجام دادیم. یک رقیب بزرگ که کمک خارجی نیاز داشت تا ما را حفظ کند!

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه منظور از کمک خارجی او داور است، عنوان کرد: هر طور شما دوست دارید، می توانید این موضوع را برداشت کنید.

سرمربی تراکتور درباره اینکه پس از پایان مسابقه به سمت داور رفت و یک تنش در میانه زمین به وجود آمد، ابراز کرد: من برای اعتراض نرفتم. بخاطر اینکه بازیکنان خودم را آرام کنم به وسط زمین رفتم تا درگیری به وجود نیاید.

او در مورد اعتراض بازیکنان تیمش به داوری ازجمله هادی محمدی که کارت قرمز هم گرفت، عنوان کرد: اعتراض کردن راحت‌ترین کار است و حق مان هم بود که چنین کاری انجام بدهیم، اما من این عکس‌العمل را نمی‌خواستم. ما بازی خوبی انجام دادیم و حقمان بود صعود کنیم و به مرحله بعد برسیم. من به بازیکنان و نمایش آنها افتخار می‌کنم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که داور در کدام صحنه‌ها اشتباه کرد و موجب اعتراض‌شان شد، گفت: بخاطر همه اتفاقات اعتراض داشتیم.

خمس در واکنش به اینکه تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی لیست مازاد دارد یا خیر، ابراز کرد: این یک موضوعی است که مرتبط به مسائل داخلی باشگاه می‌شود و نیاز نیست در اینجا آن را بگویم.

او درباره استفاده از محمدرضا اخباری و عدم قرار دادن گلر دوم تراکتور در ترکیب جام حذفی عنوان کرد: به این دلیل است که من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند و یک تصمیم تاکتیکی بود. صعود سخت آبی پوشان پایتخت

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
13 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *