صمد مرفاوی: برایمان فرق ندارد که با عراق یا ازبکستان بازی کنیم

صمد مرفاوی: برایمان فرق ندارد که با عراق یا ازبکستان بازی کنیم ، صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره پیروزی تیمش در برابر ویتنام صحبت های مهمی انجام داد. صمد گفت که بازی بسیار سختی در برابر ویتنام داشته ایم. در ادامه سایت ورزشی با این خبر از فوتبال جوانان همراه ما باشید.

 

بازی تیم ملی فوتبال جوانان در برابر تیم ویتنام

تیم ملی فوتبال جوانان با سرمربیگری مرفاوی در رقابت حساس و سختی در مقابل ویتنام قرار گرفت و این مسابقه با برتری 3-1 ایران به پایان رسید. صمد مرفاوی از این بازی به عنوان یک بازی سخت فوتبالی یاد کرد. صمد خان در ادامه در نشست خبری اظهار نظر مهمی انجام داد که در ادامه می خوانید:

این بازی بسیار سخت و خطرناک بود. ویتنام قطر و استرالیا را شکست داد و باید ما این بازی را می بردیم. بازی فوق العاده سختی بود. ویتنامی ها واقعا تاکتیکی عمل کردند. ما یک بازی سخت و چالش برانگیزی را تجربه نمودیم. ما با توجه به شرایط تیمی نیاز به سه امتیاز داشتیم. باید حتما این بازی را می بردیم. تیم ایران با جوانان شجاع و انسجام تیمی در دفاع و حملات توانست به بهترین نحو اینکار را انجام دهد. خدا را شاکریم که این تاکتیک ما جواب داد و بازی را به خوبی بردیم.

 

صحبت های مرفاوی درباره تفاوت ذهی و تاکتیکی ایرانی ها در مقابل ویتنام:

این مربی پرتجربه درباره این بازی و شرایط آن صحبت هایی را انجام داد و گفت: واقعا شرایط بازی برای ما سخت بود. اگر مساوی هم می گرفتیم باید با جام خداحافظی می نمودیم. ما دقیقا می دانستیم که این بازی را چطور انجام دهیم و تاکتیک ویتنام را حدس زدیم. سیستم خود را در برابر تیم آسیایی ویتنام تغییر داده ایم. ما بر روی بازی سوار بودیم و توانستیم کاملا مسلط در جریان بازی عمل نماییم. ما از لحاظ فیزیکی نیز برتر میدان بوده ایم. قدرت و مهارت های فردی بازیکنان ما فوق العاده بود. دو امتیاز قبلی به بازیکنان ما روحیه و قدرت جنگندگی داده است. ویتنام نیز بازی خوبی ارائه داد و ما به آنها نیز خسته نباشید می گوییم.

 

صمد مرفاوی سرمربی درباره اینکه تیمش در مراحل بعدی به مصاف کدام تیم گروه A می رود گفت:

مرفاوی در ادامه گفت که اصلا برایمان اهمیتی ندارد که به مصاف کدام تیم ها خواهیم رفت. فرق نمی کند که به مصاف ازبکستانی ها برویم یا تیم ملی عراق، تمام تیم ها تاکیتک های خود را دارند و برای این مسابقات آماده هستند. ما برای تمام آنها احترام قائل هستیم. فرق ندارد که باید با چه تیمی بازی کنیم؟ باید خود را برای تمامی شرایط ها آماده کنیم. ما امید داریم که در بازی های آینده نیز عملکرد خوبی داشته و به هدف های خود برسیم.

صمد مرفاوی: برایمان فرق ندارد که با عراق یا ازبکستان بازی کنیم

مرفاوی درباره بازی ویتنام صحبت کرد و گفت که بازی ویتنام برای ما بسیار سخت بوده است. در برابر استرالیا ما مستحق باختن نبوده ایم. ما حداقل در آن بازی می توانستیم یک مساوی بگیریم. در برابر ویتنام واقعا بازی سختی داشتیم و حریف بسیار تلاش کرد. برنامه ریزی دقیق ویتنام بیشتر از استرالیایی ها بود. بازی در مقابل تیمی که دو بازی قبلی خود را برد و 6 امتیاز بدست آورد واقعا سخت است.

mohamadnd
7 مارس 2023

1 دیدگاه در “صمد مرفاوی: برایمان فرق ندارد که با عراق یا ازبکستان بازی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *