طعنه سنگین بنزما به دشان

طعنه سنگین بنزما به دشان ، امروز کریم بنزما به پیام مدیر برنامه هایش پاسخ داد. او که هدف صحبت هایش سرمربی تیم ملی فرانسه بود.

به گزارش سایت “ورزشی” کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه در زمان شروع رقابت های جام جهانی قطر به دلیل مصدومیت در کمپ تیم ملی قرار نگرفت و دوحه را ترک کرد. کریم به مادرید رفت و رقابت در جام جهانی را از دست داد.

حتما بخوانید: کریم بنزما ستاره فرانسوی | بیوگرافی+ حواشی+عکس با همسر و فرزند

طعنه کریم بنزما به دیدیه دشان سرمربی فرانسه

او بعد از سه روز درمان به تعطیلات رفت. بعد از آن نیز در یک دیدار دوستانه در ترکیب اصلی رئال بدون مشکل مسابقه داد. ظاهرا مصدومیت او زیاد جدی نبوده و حالا خبرهایی در رسانه فرانسه مطرح شده که او درگیری جدی با دیدیه دشان دارد. مربی فرانسوی به دلیل تشکر نکردن بنزما در مراسم توپ طلا از او دلخور است. حالا در جام جهانی و تیم ملی نیز او را کنار گذاشت.

طعنه کریم بنزما به دیدیه دشان سرمربی فرانسه
طعنه کریم بنزما به دیدیه دشان سرمربی فرانسه

در همین ارتباط مدیر برنامه کریم بنزما یک سند در توییتر منتشر کرد که نشان می دهد مهاجم رئال مادرید می توانست از بازی مرحله یک هشتم نهایی در رقابت های جام جهانی برای فرانسه به میدان برود. نیاز نبود که او اردوی تیم خودش را ترک نماید.

کریم جزیری یک ویدیو منتشر کرد که شامل تصویر مدومیت بنزما بعد از چندین آزمایش در قطر نشان می دهد که در آخر این کشور را ترک کرد.

کریم بنزما حرف آخرش را به سرمربی زد
کریم بنزما حرف آخرش را به سرمربی زد

مدیر برنامه های کریم بنزما در پیامش نوشت:

من تمام عکس ها را اینجا گذاشتم اما باید بگویم که با سه تا دکتر متخصص مشورت نمودم و همه با اسکن تصاویر گفتند که کریم می توانست از مرحله یک هشتم نهایی بازی کند. حداقل این بود که باید روی نیمکت حضور داشت. چرا از او خواستید که به خانه بازگردد؟

واکنش جالب بنزما نیز به پیام مدیر برنامه اش بسیار دیدنی بود. او یک پاسخ طعنه آمیز داد و دقیقا مخاطبش دیدیه دشان بود. او توییتی منتشر کرد: «به این خاطر که به محض دیدنش(نتیجه معاینات) همه چیز را متوجه می شوی!»

کریم هم با پیام خودش عملاً  دشان را به خودداری از نگهداری او در کنار سایر ملی پوشان فرانسوی متهم نمود.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
29 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *