عامل مصدومیت یامگا در لیست خروج استقلال قرار گرفت!

بعد از برخورد شدید با کوین یامگا، باشگاه استقلال نام امید حامدی‌فر را در لیست خروج استقلال قرار داد. حالا عامل مصدومیت یامگا در لیست خروج استقلال قرار دارد.

عامل مصدومیت یامگا در لیست خروج استقلال

به گزارش وب سایت «ورزشی»، هواداران استقلال بعد از سه روز انتظار درباره وضعیت کوین یامگا عصر امروز با خبری ترسناک رو به رو شدند. پزشک این تیم از کامل نبودن بینایی ستاره فرانسوی و از بین رفتن و پارگی مجرای اشک این بازیکن خبر داد.

حادثه‌ای که در بخاطر برخورد امید حامدی‌فر با این بازیکن در جلسه تمرینی دوشنبه اتفاق افتاد. یامگا پس از انجام دو عمل جراحی، همچنان در بیمارستان بستری است. ممکن است احتیاج به عمل جراحی بیشتری وجود داشته باشد.

خبرها نشان می‌دهد که پس از دو روز جریمه حامدی‌فر توسط نکونام و دویدن به دور زمین، او دیگر جایی در استقلال ندارد. به همین خاطر او حالا در لیست خروجی استقلال قرار دارد.

اما پیش از این و به خاطر سبک بازی خشن حامدی‌فر در تمرینات و بازی‌های استقلال، نکونام بارها او را مواخذه کرده است. سرمربی آبی‌ها همواره از این بازیکن خواسته که هم در مسابقات و هم در تمرینات، کنترل بیشتری داشته رو نبردها داشته باشد.

سابقه خراب امید حامدی‌فر در خشونت

سابقه خراب امید حامدی‌فر در خشونت

یکی از موارد، دربی پایتخت اخیر بود که او با خوش شانسی در نیمه دوم و به خاطر خطای خشن روی زاهدی، با کارت قرمز از زمین بازی اخراج نشد. حالا با برخورد این بازیکن با یامگا نیز آن هم پس از تذکرات مکرر نکونام، سرمربی آبی‌ها به سیم آخر زد.

روز گذشته برای تنبیه حامدی‌فر، نکونام اعلام کرد که او باید به دور زمین بدود. این جریمه امروز هم برای این بازیکن تکرار شد. ولی او از این کار سر باز زد و تمرین را ترک کرد. به همین خاطر، او در لیست فروش قرار گرفته است.

این هافبک جوان که در ابتدای فصل نیز در لیست خروجی قرار داشت اما به علت کامل نشدن انتقالات، به جمع تیم بازگشت. اما حالا با ااین اتفاق، او دیگر جایی در تیم ندارد.

این تصمیم نشان‌دهنده‌ی میزان عصبانیت نکونام است. چرا که حتی پس از جدایی سعید مهری و مصدومیت یامگا، او حاضر شده است نام حامدی‌فر را در لیست فروش قرار دهد.

پیش از این، برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که حامدی‌فر پیشنهاداتی از چند باشگاه مطرح لیگ برتری دارد. اما نکونام با جدایی او مخالفت کرده بود. حالا باید دید مدیریت استقلال چه تصمیمی را درباره این بازیکن خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *