عربستان بارسلونا را تهدید می‌کند

سه ستاره از بارسلونا در تیررس باشگاه‌های عربستانی هستند. با ارقام بالای پیشنهادی، عربستان بارسلونا را تهدید می‌کند.

حمله به بارسلونا | عربستان بارسلونا را تهدید می‌کند

به گزارش وب سایت «ورزشی»، فوتبال نوظهور و حریص عربستان سعودی، حالا بارسلونا را به عنوان هدف بعدی خود قرار داده است.

تابستان پیش، باشگاه‌های بزرگ این کشور ستاره های بزرگ فوتبال جهان را به کشور خود آوردند. از قرار معلوم این روند به این زودی متوقف نخواهد شد. آنها از هم اکنون به فکر عملیات رسانه‌ای  وتبلیغاتی جدیدی هستند تا لیگ عربستان را در 10 سال مانده تا جام جهانی 2034 رشد بیشتری دهند. طبق ادعای موندودپورتیوو، ستاره‌های باشگاه بارسلونا در این پروژه مورد هدف هستند.

رافینیا

رافینیا (27 ساله) یکی از بازیکنانی است که در فوتبال عربستان بسیار مورد توجه است. این ملی پوش برزیلی پیش از این نیز یک پیشنهاد عالی از یک باشگاه عربستانی داشت. اما او به این خاطر که می خواست در بارسلونا موفق شود، به پول نه گفت. با این حال، سعودی ها هشدار دادند که تابستان سال آینده باز هم به شکار او خواهند آمد. این بار باید ببینیم که آیا رافینیا باز هم قصد ماندن و جنگیدن دارد یا خیر.

باشگاه بارسلونا روی این بازیکن برزیلی در خط آتش خود حساب ویژه‌ای باز می‌کند. آنها معتقدند که او به خاطر ظهور لامین یامال (16 ساله) و حضور ثابت به عنوان وینگر راست، به دنبال راهی برای خروج از بارسلوناست. این وینگر برزیلی تا سال 2027 با بارسلونا قرار داد دارد. حضور او برای باشگاه کاتالان حدود 58 میلیون به اضافه 9 میلیون متغیر هزینه داشته است. پس از دو فصل حضور در این باشگاه، بیش از نیمی از قیمت او کاهش پیدا کرده است. ولی اگر یک باشگاه قدرتمند عربستانی مایل به پرداخت رقم بالایی باشد، مشکلی برای فروش او نخواهد بود.

رابرت لواندوفسکی

رابرت لواندوفسکی

از سوی دیگر، در عربستان علاقه زیادی نیز به روبرت لواندوفسکی (35 ساله) وجود دارد. بازیکنی که دو سال از قراردادش با بارسا باقی است. مهاجم لهستانی از حضور در بارسلونا خوشحال است. باشگاه نیز قصد دارد او باقی بماند، با این حال، آنها می دانند که سعودی‌ها با عدد و رقم بالا برای او به میدان می‌آیند. در پایان، همه چیز به تصمیم خود لوا بستگی دارد.

مارک آندره ترشتگن

در این میان، بازیکن دیگری نیز مورد توجه فوتبال عربستان قرار گرفته است و او کسی نیست جز کاپیتان مارک آندره تراشتگن. یک باشگاه قدرتمند در آن لیگ عربستان او را می خواهد و خودش نیز از این موضوع آگاه است. گرچه هنوز پیشنهاد رسمی اعلام نشده است. در 32 سالگی و با قراردادی تا سال 2028، تصمیم گیری برای تراشتگن برای ترک اروپا و رفتن به عربستان بعید به نظر می‌رسد. هرچند بدیهی است که اگر بخواهد قرارداد رقم بالایی داشته باشد، فوتبال عربستان بهترین و شاید تنها گزینه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *